Nejlevnější auta na trhu: velký přehled

77 komentářů

rrr
2. května • 20:10

celkem kus auta za cenu pod 250tis

Jkjf
29. dubna • 16:19

Ano má něco najeto, přesto vydrží ještě daleko více než všechny tyhle auta a bude mít pak ještě větší prodejní cenu. http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/jaguar/x-type/6859609

homer
30. dubna • 9:39

Starej angličan je ještě větší průser než starej ital...;-)

devil666
30. dubna • 10:40

Prozraď nám čím jezdíš ty.

homer
4. května • 11:54

jezdím na motorce nebo v autě podle nálady a počasí - děláš nějaký výzkum že tě to tak zajímá?

RS
28. dubna • 21:18

Fordy Fusion Ebony 1.4 16V Duratec za 249 990 Kč v plné palbě. ;-)
http://www.ford.cz/ns7/currentpromotions/fus_promotions/fus_cpromo06_ebony/-/-/-/-

hefaistosh
28. dubna • 22:41

Já bych takhle nad akcema nejásal.Aby to nebylo jako,když sem viděl nedávno akci na Citroena.Nevím co to bylo zrovna za model,ale supr výbava za supr cenu.No jo,ale pod tím drobným písmem bylo napsáno,že to je při využití leasingu a navíc jich je jen 150 na celou republiku.A tady u toho Forda je také hvězdička s poznámkou informace u prodejců.Tak tam taky bude nějaký háček.

skejpa
29. dubna • 0:01

150 je na republiku celkem odpovidajici pocet. pochybuju ze by najednou citron prodal nejak nadmerne vic aut...a akce netrva vecne takze by to tak odpovidalo tech 150 :-)

devil666
28. dubna • 23:53

U těchto akčních Fordů právě žádnej háček není a je to fakt super výbava za super cenu.

homer
30. dubna • 9:44

evropskej ford je strašnej šrot - nechtějí ho ani černoši jako ojetiny do afriky

Jirka
30. dubna • 20:08

Mam Fusiona a je bezvadnej :-) Fakt je ze nejsem cernoch.

devil666
30. dubna • 10:39

Hmmmm..... Já jsem se "šrotem" od Forda maximálně spokojenej. Zajímalo by mě čím jezdíš ty chytráku?

Zvědavec
28. dubna • 19:37

A kde je značka Škoda?

HTP
28. dubna • 20:30

V prdely. :-D

GTE
28. dubna • 18:32

Proč jsou u Thalie fotky starého modelu? Redakce má k dispozici určitě již foto nového modelu - je to stejné jako použít foto Fabia I Chybí tam Logan MCV a Clio Storia, tento model se dá stále objednat - jen prochází dalším faceliftem.

Jirk
28. dubna • 16:41

Děkuji za užitečný článek, ušetří opravdu dost práce.V součastnosti uvažuji nad koupí auta v ceně kolem 300 000 Kč, ale kromě prodejní ceny by mně zajímaly ještě náklady na vlastnictví - tím myslím kolik stojí pravidelné servisní prohlídky v autorizovaných servisech (do kterých člověk musí kvůli uznání záruky jezdit) v průběhu např. prvních 150 000 km.

skejpa
28. dubna • 13:39

kam se podela mazda 2 ? ta preci stala nedavno min nez 250 tisic ne ?

Martin
28. dubna • 13:53

Mazda 2 1.3 3dv. stojí 259.900,- Kč.

skejpa
28. dubna • 14:26

podle webu mazda.cz je nyni akce na mazdu 2 a s nejakym financovanim ji muzete poridit od 199.900,- uplne jakoby se nekomu nechtely vytvaret rovnocenne podminky :-) ja sem si hned rikal, ze by mezi ne mela jit :-)

DaewooMaster
28. dubna • 16:01

Spíš se někomu nechtělo ten článek číst, viď? :-/ Je tam přece jasně uvedeno, že se berou v úvahu pouze ceny v hotovosti a ne nějaké vyděračské leasingy, kterým tu máváš... :-(

Kryšpín
28. dubna • 23:54

jj, cena na leasing je naprosto k ničemu... Proč uvádějí u Sparka nějakých 130 kKč, když nakonec vyleze přes 230, to mohou rovnou uvést 10.000 a mohou se chlubit, že je to nejlacinější auto od roku 1953...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DaewooMaster
29. dubna • 19:33

A proto je v článku uvedena cena při platbě v hotovosti, se kterou je i tak s přehledem nejlevnějším autem na našem trhu...

skejpa
28. dubna • 17:54

no dobra tak to sem si nevsiml. ale co vim, tak pred casem byla i najaka ta akce a bylo to pod 250 v hotovosti. asi uz to neplati ale dealer by slevu urcite dal :-) a nemusis hned vyjizdet. jen to kontroluju :)

Martin
28. dubna • 11:34

Nemůžu si pomoci, ale suma za kterou pořídím automobil není všechno. Auto by jste měl pojistit, auto musíte udržovat a hlavně má taky nějakou spotřebu. Né každý jezdí jako německý důchodce a plynový petál ovládá se soustředěním tibetského mnicha. Protě v konečném důsledku jesou malá auta průměrně drahá a na nákladech se to lidem brzo "ta sleva" vrátí.
Takže se nedívým, že prodejci\výrobci jsou v krizi. On pokud si to někdo umí spočítat sahá po vyšší podprůměrném průměrném vozu nebo u postaršího ojetého vozu který naklady předčí, to nové "nejlevnější".

skejpa
28. dubna • 14:21

no bodet. nez auto za 160 tisic, to si za to radsi koupim mirne jetou ojetinu a poslouzi mi daleko lip...

Henca
27. dubna • 21:44

Uplně ste v článku zapoměli na Peugeot

aa
28. dubna • 12:05

to nejsou autonic nevynechal :-)):-))opel agila rulez

Nommo
27. dubna • 14:52

Vždy mě pobaví, když se "inzerují" ty nejlevnější verze a na fotkách jsou vždy ty "top", které jsou často úplně jinde než ten záklal... To si pak člověk udělá velmi snadno představu! B-]
Ale to je všude, testují se maximání výbavy a v ceně se hovoří o základu... :-/

psikl
27. dubna • 15:10

Máte pravdu. Na fotkách jen ztěží najdete základní verze (často s černými nárazníky a zpětnými bočními zrcátky) ... Fotografie základních verzí automobilky nedávají do oběhu a snad každému je jasné proč ...V přehledu jsou uvedeny nejlevnější možné modely, tzn. startovací ceny jednotlivých modelů. Proto v případě 3dv. verze uvádím, na kolik přijde druhý pár dveří atd.

pepino
27. dubna • 13:59

Jsou to křápy:-D:-D:-D

777
27. dubna • 12:44

Nejlevnější sedmimístné mimo lLogana co by jste radili?

GTE
29. dubna • 1:33

a co nový Renault Grand Scénic? (v prodeji od května - start tuším 385 tis + něco navíc za 2 sedačky)

Kryšpín
27. dubna • 13:09

Ojetá Škoda RTO :-P.

pepino
27. dubna • 14:04

Japonec až nakonec ,jedině škodovky,jo tak to beru:-O:-O

777
27. dubna • 22:13

Škodovka nemá 7mi místné auto jedině novej combi Superb nebo Yeti
ale co Touran Caddy nebo Kia Carens od 374 000Kč

legnaw
28. dubna • 14:55

Carens nebrat, najporuchovejsi voz v europe

Radek Ondrášík
27. dubna • 13:00

kaskaj, zafira apod. mpv

pepino
27. dubna • 14:01

Fabia kombi 1,4 16v,super stroj

neznámý
27. dubna • 12:03

cena pod 200 tis

Jarda
27. dubna • 11:01

"Mladoboleslavská Škoda za tuto cenu poskytuje Fabii v provedení http" :-D
Já bych radší prosil Fabii v provedení https, ftp, nebo nejlépe scp :-P

legnaw
28. dubna • 14:51

aj ja som to zachytil... ja by som ozaj radsej bezpecnu verziu httpsB-]

mclown
27. dubna • 9:32

Tak u mna by vyhrala Kia Rio , potom Clio a potom i20

Jirka
27. dubna • 17:06

Doplňuji, že Accent je s turbodiselem za stejnou cenu, tedy za 229 tis. a to je bomba:)

mclown
30. dubna • 12:09

no ozaj :) tak potom by to bolo rio vs accent

Martin
27. dubna • 8:55

Toyota jde asi do kopru, nejen že zdražila Auris 1.6 o 50.000,- Kč (z 349 na 399.000,- Kč), ale i 5dv. Yaris 1.0 s klimou zdražila z 255 na 270.000,- Kč a ještě tomu říká akce 3-[

Toy
4. května • 14:39

Ale Auris 1.6 nikdy nestál 349.900. Ta cena byla za 1.4

RedBaron
27. dubna • 9:44

Mně zrovna Yaris připadá jako ideální malé auto ale 5dv 1.3 s klimou který by se mi líbil, vyjde přes 300. Proti tomu mi ale Ceed za 259 s leasingem s nulovým navýšením a čtrnáctkou se 110 koníky připadá jako lepší nabídka.

Rejpal
27. dubna • 10:24

Podle mechaniků ze servisu Toytoty měl Auris hodně poruchové motory a protože se opravují v záruce tak se teď potřebují zahojit. Jinak největší šunt co jsem měl možnost poznat je motor 1,8 do Nissanu Almera. Tam je nutná výměna co 50 tis. km, jinak žere s nadsázkou víc oleje než benzínu. Po první výměně motoru jsme doufali, že ten původní to byla vyjímka a byl to jen zmetek, ovšem ten "nový" se chová přesně stejně. Ovšem méně jsme jezdili a záruka utekla. A teď v relatívně zachovalé karoserii doléváme olej a doléváme a ....
Pro mne už dnes platí Korejec vůbec, Japonec nakonec a když už tak nějaké auto z Německa ( třeba takový Opel Meriva, ovšem musel by být 4x4, což bohužel není.)
Jinak nyní už třetím rokem jezdím s Yarisem, jakž takž spokojenost, jen mi v zimě chybí připojitelný zadní pohon. Údajně to má splňovat Urban, Ovšem s cenou nad 500 tis se mohou jít vycpat.

Radek Ondrášík
27. dubna • 10:29

Kupodivu ten 1,8 z Nissanu mame doma uz ve tretim voze. Ve dvou naprosto bez problemu hrube pres 200tkm a treti chtel jednou pretesnit a vcelku se drzi (tzn. tak litr oleje behem intervalu). Ale jinak pravda, je to motor, ktery hodne a rad papa olej.

Josef Machek (jojaveja)
27. dubna • 8:37

Děkuji autorovi za pěkný, přínosný a komplexní článek.

sx
27. dubna • 16:16

jj ;-) skoda ze zrovna ted nemam 250tis. na nakup noveho auta:-D

psikl
27. dubna • 8:54

Děkuji, potěší to. Nejdříve jsem chtěl udělat přehled jen 10-ti nejlevnějších automobilů na českém trhu, ale když se do toho člověk ponoří a stráví nad tím spoustu času, tak je škoda všechny získané informace neposkládat a nestvořit komplexní přehled aut s pořizovací cenou do 1/4 milionu Kč ...Pokud bude ze strany čtenářů zájem, pustím se do přehledu aut v další cenové hladině .-))

homer
27. dubna • 12:33

Pro zájemce o tuto kategorii "nejlevnějších" vozidel doporučuji článek na www.tyden.cz o výsledcích střetů vozidel rozdílné velikosti.
Závěr: co ušetříte na velikosti budete v lepším případě investovat do rehabilitace a v horším už to nebudete řešit vůbec.

psikl
27. dubna • 15:30

V reálném provozu si snad vybíráte s čím se střetnete?Znám minimálně dva případy, kdy by řidič nehodu přežil, kdyby nejel SUV a podobným monstry (např. proražení svodidla a následný pád do řeky). Na stejném místě se opakoval stejný nárza osobním vozem nižší střední třídy do svodidel a díky poloviční hmotností nedokázal prorazit... atd.

Martin
27. dubna • 13:10

Tak si kup Hummera, ale dej si bacha na autobusy :-Dhttp://www.allfastcars.com/hummer-schoolbus.html

.Big Smoke.
27. dubna • 17:02

Kruci, není to fotomontáž? Vždyť na tom školním autobuse není ani škrábaneček...?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
28. dubna • 7:10

Není, ten zadní nárazník je totiž poctivá železná traverza, která je navíc vysoko, takže ten Hummer sešrotovala jako nic.
To je ostatně problém vozů z USA, např. Hummer dovážený do Evropy musí mít díky bezpečnosti přivařenu vzadu ještě jednu traverzu kvůli motorkářům, kteří by jinak mohli vletět až pod auto.

Martin
27. dubna • 13:23

Tady je pár dalších:
http://www.theweekextra.com/news/1007/191297crash.htmlhttp://www.rezat.com/wp-content/uploads/2009/03/irwindale.jpgZávěr: se..rte na auta, kupte si autobus :-D:-D:-D

Radek Ondrášík
27. dubna • 12:47

Jenže to by si člověk musel koupit tank, protože pokaždé dokáže najít jiné větší auto.

NoName
3. května • 20:04

crash test "tanku" volvo 940 VS renault modus :http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

homer
28. dubna • 9:48

Tím se třeba utěšuj až v tvym roztomilym, malym, úspornym a levnym vozítku nedostaneš přednost od party olachů v rezavym medvědovi. Pak budeš mít na přemítání nad zákony o zachování hmoty a energie fůru času (možná)...

LOL
27. dubna • 13:01

dovolím si analogii na Jar-Jara (aneb 100% souhlas):"There is ALWAYS a bigger fish!" :-Dviz třeba cisternová Tatra nalitá až po okraj ;-)

Pietro
27. dubna • 9:49

Super clanek!!!!

n14
27. dubna • 8:21

Asi bych se dlouho nerozmýšlel, jestli si mám koupit kalinu nebo si připlatit dvacet za fiestu.

petr
27. dubna • 13:29

jenže kalina je za tudle cenu v hotovosti a fiesta na leasing

RS
28. dubna • 20:44

Fiesta je samozřejmě za cenu v hotovosti, a dokonce ve 4 akčních nabídkách, akci Fasion nebo akční Ambiente, Trend, Titanium atd. http://www.ford.cz/ns7/currentpromotions/-/-/-/-/-/-Akční nová Fiesta Ambiente 1,25 Duratec za 234 990 Kč! Klimatizace za poloviční cenu. Jako bonus získáte prodlouženou záruku na 3 roky nebo 60 000 km!Fiesta Fashion od 239 990 Kč s klimatizaci, rádio, palubní počítač atd. Prodloužená záruka na 5 let nebo 120 000 km v ceně!

Radek Ondrášík
27. dubna • 8:28

V této cenové relaci je 20tis. velká částka

Evilboy
27. dubna • 9:26

Mno, kdyz vidim kalinu, a porovnam ji s fiestou, tak bych ani v teto cenove relaci nevahal si za auto priplatit - fiesta zaruci IMHO vetsi bezpecnost a vubec nelze diskutovat o vyspelosti technologie. Fiesta je nove moderni auto, kalina je splacana plechovka.

Martin
28. dubna • 14:19

IMHO - to je nějaká nová značka fordu?:-D

Petr
28. dubna • 17:58

Ne, to jen ty jsi zaspal dobu B-]

Radek Ondrášík
27. dubna • 9:35

Splácaná jednoduchá nenáročná plechovka, která ma zase jiné výhody vůči přetechnizované Fiestě. Navíc se bavíme o autech v cenové relaci, kde i 5000 kc je zasadni rozdil pro kupujici. to, co byste zvolil vy nebo ja, je jaksi naprosto irelevnatni.

arwt
27. dubna • 21:10

Radku, Radku ešte nedávno si nevedel pochopiť človeka , ktorý si kúpi ladu a zrazu toto? DR. JEKYL & MR. HYDE...???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puck
30. dubna • 0:28

kto nemaze, ten nejede :-D

Evilboy
27. dubna • 9:39

Samozřejmě máte pravdu, náš názor v tomto případě není směrodatný. Jen jsem chtěl podotknout, že u lady bych se trošku bál o bezpečnost vozu. Ale možná je to jen moje paranoia. Toť asi vše ode mě k tomuto tématu ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rrr
2. května • 20:14

pokud se nebojí člověk v prohnilý feldě ... tak proč by se měl bát v ladě ? taky bych podotknul, že ty náklady nekončí pořízením vozu ... například podstatný může být i fakt, že v čr se lady asi nekradou, že žárovku si člověk vymění sám, že pochroumaný nárazník či blatník ho nebude stát tři důchody ...

Radek Ondrášík
27. dubna • 9:51

Bezpečnost :) Občas se to příliš přeceňuje. V době, kdy 70% vozového parku má kořeny v první polovině 90. let a dále je cokoli nového dostatečné. Navíc upřímně řečeno, co to vlastně ta bezpečnost je. Ten nesmyslný syntetický test EuroNCAP? Stejně je to pak o náhodě a pokud vás převálcuje Tatra v Kalině, nebo Fiestě je naprosto jedno.

asss
27. dubna • 13:47

.. teď jsou v módě železniční přejezdy ;-)
EuroNCAP bude muset změnit podmínky pro testy.

Doporučujeme

Články odjinud