Nejlepší logo má prý Alfa Romeo. Souhlasíte?

Italská značka předstihla v internetové anketě soupeře i těch nejzvučnějších jmen.

Facebooková stránka Car memes spojená se serverem Carthrottle.com se před časem zeptala svých fanoušků, kteá automobilová loga považují za nejlepší. V anketě poměrně přesvědčivě zvítězila italská Alfa Romeo s 13 procenty, když za sebou nechala Porsche (11 %) i Lamborghini (9 %).

Z výsledků asi nebudou mít radost příznivci Škody. Český okřídlený šíp získal méně než procento hlasů a skončil třetí od konce, před Spykerem a Eagle. Na druhou stranu, Škoda se alespoň dostala mezi 26 nominovaných, což už neplatí například o Hyundai. 

Klepněte pro větší obrázek
Výsledky hlasování v koláčovém grafu

V anketě hlasovalo 5763 lidí, tedy asi jedno procento všech, kterým se stránka Car memes „líbí“. Přestože jde o pouhou internetovou hříčku a nikoliv o seriózní průzkum, výsledky jsou nepochybně zajímavé.

Jak by podle vás anketa dopadla v českých poměrech?

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků