Nejlepší logo má prý Alfa Romeo. Souhlasíte?

Italská značka předstihla v internetové anketě soupeře i těch nejzvučnějších jmen.

Facebooková stránka Car memes spojená se serverem Carthrottle.com se před časem zeptala svých fanoušků, kteá automobilová loga považují za nejlepší. V anketě poměrně přesvědčivě zvítězila italská Alfa Romeo s 13 procenty, když za sebou nechala Porsche (11 %) i Lamborghini (9 %).

Z výsledků asi nebudou mít radost příznivci Škody. Český okřídlený šíp získal méně než procento hlasů a skončil třetí od konce, před Spykerem a Eagle. Na druhou stranu, Škoda se alespoň dostala mezi 26 nominovaných, což už neplatí například o Hyundai. 

Klepněte pro větší obrázek
Výsledky hlasování v koláčovém grafu

V anketě hlasovalo 5763 lidí, tedy asi jedno procento všech, kterým se stránka Car memes „líbí“. Přestože jde o pouhou internetovou hříčku a nikoliv o seriózní průzkum, výsledky jsou nepochybně zajímavé.

Jak by podle vás anketa dopadla v českých poměrech?

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků