Nejlepší interiéry roku 2010 podle Ward's Auto

49 komentářů

a
18. dubna • 18:20

najlepsie vyzera porsche, potom bmw, zvysok opad

Posraldescu
15. dubna • 22:56

Hehe, poršák má přepínač světel ze schadewagenu :-D

booos
15. dubna • 15:41

neskutecne, Americani to vzali z druheho konce ne? Krome BMW a Volva... a Camaro je na tom vevnitr jak felicia na vrakovisti:-D

Warek
15. dubna • 14:23

interier dejme tomu no ale ta radicka vypada fakt komicky :-D

dr. 120L
15. dubna • 13:42

škoda že vidíme jen vítěze, ne poražené .... myslim že vysloveně hnusná neni žádná, některé jsou moc hezké, ale také myslim že některé vozy evropské produkce majíinteriér minimálně stejně hezký, ale zase aniunásnevyhrávají autaroku americký káry :) takže oba trhy si jdou svojí cestou a kdo chce uspět na tom druhém musí svou produkci přizpůsobit.

Zelí
15. dubna • 12:45

Budu se opakovat, ale naprosto skvěle je udělaná přístrojová deska v passatu. Dělal to mladý slovenský designer a je to skvělý sochařský výtvor. Naprosto ojedinělé vsazení do kokpitu bez návaznosti na dveře...... shodný designerský přístup je i ve veyronu.

jogurt
19. dubna • 21:35

v případě passatu jde i o geniální řešení "čepice" připlácnuté na hlavním panelu. Dobře to vypadá a při výměně airbagu nemusíte měnit dvoumetrovou přístrojovku ale právě jen ten kulich nahoře.

Mattes 77
15. dubna • 8:26

Myslím si, že při pohledu na některé "oceněné" americké a japonské interiéry (viz Camaro, Acura....) musí být každému Evropanovi znalému německých nejem premiových vozů jasné, že tato "soutěž" je zcela neobjektivní a jistě se za tím skrývá poctivé hodnocení. Věta "každé auto měl porotce půjčené na 2 měsíce" (jak by to asi zvládli?) hovoří za vše !!!

Rover623
14. dubna • 12:12

Osobně souhlasím s tím co zde bylo napsáno,palubní desky jsou v dnešních autech příšerně přeplněné hromadou skoro zbytečných tlačítek a ruku na srdce,kdo z Vás se v tom bordelu tlačítek dokáže za jízdy orientovat aniž by se na to musel dívat,případně koukat na nějaký displej na palubce abych vůbec věděl co dělám.Asi by opravdu výrobci měli zauvažovat nad tím,že ovládací prvky pro kompletní nastavení palubního počítače a podobné za jízdy nepoužiẗelné nesmysly by bylo dobré schovat někam za "dvířka".Já opravdu nejsem nadšený když musím v noci na palubce po hmatu hledat knoflík na změnu stanice rádia (pokud není ovládáni na volantu)

james
14. dubna • 23:48

v tomto smere sa mi preto paci Skoda a VW s ich pomerne jednoduchymi palubkami,, a aj to dotykove radio sa mi viac pozdava pre ovladanie ako otacanie koleckom ako je napr v Audi

hannah
15. dubna • 0:17

Zdání tě neklame. Těch 101 tlačítek je v Q7..... Jen MMI na středové konzole má 8+4+3=15 tlačítek plus otočný ovladač plus ovladač hlasitosti plus na volantu 2 tlačítka a dva válcové&stiskací ovladače. Celkem jen MMi je tedy 21 bazmekvehementů...... Ovšem v případě touchscreenu nejásej, dává vývojářům neomezené možnosti v hloubce menu a v celé řadě legračních úkonů, které jsou schopni uživateli naservísrovat a zkomplikovat mu tím život. Zlatá tlačítka..... Ber to tak, že vývojář je vždy zcela zvláštní individuum, odtržené od reálného života a některé jeho šílené nápady nepostřehne a nezlikviduje ani stádo testerů a schvalovacích manažerů, takže proniknou až do finálního produktu a nadosmrti (nebo v lepším případě do updatu) berou uživatelům nervy a duševní pohodu. Každodenní realita je toho důkazem.

hannah
14. dubna • 21:51

jooo, to je trefné. Já mám v autě celkem 101 tlačítek, které jde na volantu, kolem volantu, na přístrojovce, na sedadlech, na stropě, na dveřích a v kufru zmáčknout a něco to udělá...... Je to fakt bžunda... heheh a to nepočítám tlačítka zvenčí v klikách dveří a na zadním víku. Ale zasejc si můžu číst návod na tenhle lunapark i za jízdy z cédéčka v měniči, jen se to muselo odkódovat, by to nevypínalo obraz po rozjezdu, chi:-P;-)

ACE
14. dubna • 11:01

:-D:-D:-D
Jak je ten vkus odlišnej a to se najde u nás dost tupců co papouškujou názory protopenejch novinářů, že nej nej jsou měkčené plasty pod čelním sklem.;-)

hannah
15. dubna • 0:22

jasně, sice nechrastí, nepraskají, není na nich vidět každá molekula prachu, dají se dobře udržovat,nepoškrábou se snadno, jsou příjemné na omak a při případném nárazu si o ně tolik nenatlučete a nepořežete se a ystřelenév třísky se vám nezaseknou do ksichtu. Jinak jsou ale samozřejmě nanic, je to přeci novinářská chiméra.......

MáraD
20. dubna • 8:36

tak k plastům - v něčem máš pravdu, ale bohužel ve většině neee - je mi líto... ale postupně - chrastění je o slícování jednotlivých kusů, takže je jedno jestli je měkčený či tvrdý - pokud to bude špatně slícovaný, budou vrzat obě varianty ;;;; nepraskají - prosím Tě - co je tohle za pitomost ? - od kdy v "moderních" vozech praskají plasty?!!! To možná za dob warťasů či MBéček - kdy od slunce vyšisovaný plast mohl prasknout, ale teď?!!! si děláš legraci že? ;-)) ;;;;; molekula prachu - tak to je taky hovadina - záleží na povrchové úpravě a barvě plastu ( matný, lesklý atd. ) - vůbec ne na tom, jestli je měkčený či tvrdý - to totiž v současných vozech většinou na pohled ani nepoznáš ;;;;; udržovat se dají lépe tvrzené plasty všeobecně, ale zase a opět platí o povrchové úpravě každého jednotlivého plastu - takže nelze říci, že ten či onen je lepší - záleží na výrobci a zpracování ;;;;; to samé platí o poškrábání - jen bych se opakoval ..... ;;;;; o jakém nárazu prosím Tě mluvíš? Jako že při havárce? Tak to promiň, ale to jestli je plast "měkčený" kvůli omaku Ti fakt nepomůže - to při nárazu opravdu, ale opravdu nepoznáš - a hlavně jak napsal tady už jeden kolega - v současné době v moderních vozech narážíš do airbagu, ne do plastu - a pokud mlátíš hlavou o plasty, aby si poznal co je lepší, tak jsi jelito ... ;;;;; třísky - chlape - ty máš fakt dost - víš - v autech dělám, proto můžu posuzovat - současné nároky na výrobu vozů a použité materiály jsou z bezpečnostního hlediska tak výborně hlídané a kontrolované, že opravdu o "třískách" z palubky nemůže být řeč - prostě plácáš a meleš z vody ..... tak trochu nechápu, proč se Ti tu k tomu vůbec vyjadřuju a mrhám časem, ale když už, tak už ... btw. co myslíš, že je základem plastu pod tou opravdu maliličkatou vrstvou měkčení - že by tvrzený plast? ;-))))))) hele - nic proti - ale příště prosím piš o tom, o čem aspoň trochu něco víš .... díky

ACE
15. dubna • 23:25

:-D Ale kvalitně slícované plasty nechrastí ani tvrdší, s prachem je to spíš o barvě, udržují se stejně, hodně často plasty pod čelním sklem poplácávám:-D:-D:-D, v autě se poutám tak nevím proč bych do nich měl v případě nárazu vletět;-) a zas taková spása pro obličej by to nebyla, von totiž většinou vyletí dřív airb.,:-DJá si radši připlatím za motor a výbavu, plasty mě naprosto neberou, ale pro ženu nebo metrosexuála nebo jiného h...sexuála ;-) to může být dóóóst důležité.:-D:-D:-D

homer
14. dubna • 10:55

To mě doteď nenapadlo že jsou lidi který kašlou na design a technický parametry a vybíraj si auťák podle interiéru. Nebyl by nějaký příklad ze společenských nebo uměleckých kruhů?

Petr
14. dubna • 11:03

No, nevim sice jak ty, ale jelikoz ja v aute sedim uvnitr, tak interier je pro me docela zasadni zalezitosti.

homer
14. dubna • 17:53

Vážně? A jak to řešíš v praxi? Jdeš pro medvěda a kvůli interieru skončíš třeba v oplu nebo jak to funguje? Jestli sis vytipoval auto a interiér je oproti exteriéru katastrofa tak z čeho jsi to vybíral?

p0etrik
14. dubna • 22:47

Je videt, ze jsi auto jeste nekupoval.

homer
15. dubna • 10:18

novejch 5, ojetejch 3 a v interiéru mě vždycky zajímal jenom počet míst, klima a přítomnost otáčkoměru

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
madla
15. dubna • 16:08

tos nemusel jmenovat, stačilo prostě napsat, že jsi tupý exot

realita bez maskovani
15. dubna • 17:02

ale proc hned takove vyrazy. proste kdyz mu daji na talir hovno, tak ho sni, nebude prece resit jak to vypada a jak to chutna. overi jen, zda ma pribor, aby si neumazal ruky. to musi stacit.

hannah
15. dubna • 0:26

Proč? Homér to náhodou trefil naprosto přesně a realita taková je. Řada aut je zvenčí OK, technicky alespoň dle údajů výrobce (záleží na tom jak moc lže) taky, ale v interiéru je to hotový průser. A o sedadlech to platí rovněž. Pro mě důvod nekoupit i kdybych si to podle internetu vysnil v růžových barvách. Vlastní zkušenost bez webu může být neskonale odrazující. Příklad? Saab 9-3. Interiér učiněná tragédie. Rychle pryč!

Tom
14. dubna • 10:44

Kdy se Autorevue.cz dostane do 21. století a použije fotogalerii, ve které se dá listovat, vážně nechápu 3-[

ABC
14. dubna • 19:17

Já ji nechu, podívám se jen na to co chci a drag and dropem otevřu všechno během 5 vteřin..

mclown
14. dubna • 11:58

asi tak

realita bez maskovani
14. dubna • 14:05

co ja vim, tak jsme tu uz meli 2 ankety o tom, jak maji galerie vypadat. co vyhralo, to tu je. meli jste hlasovat taky.

KL
14. dubna • 10:18

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dpardon, ale nemuzu se dosmat

HANNAH
14. dubna • 21:43

to já taky. A obzvlášť pukám smíchy kdykoliv tam přiletím. Největší pecka je vždycky jejich nezlomné přesvědčení na téma americká svoboda. Přitom utaženější policejní režim, kde uniformovaný blb může všechno a nic nemusí vysvětlovat, zatímco občan nesmí vůbec nic, mají snad jen v Barmě. Ale psychomasáž funguje. A s auty je to stejné, evropský trh je třikrát větší než americký ale oni pořád vnímají jak jsou pupkem světa.

Jancula
15. dubna • 10:31

Mam rad takychto t.r.t.k.o.v, co mudruju o americkej slobode a pritom v amerike v zivote neboli a vsetko co o tom vedia je z televizie. No najvasciu blbost. co si napisal je, ze europsky trh je 3-krat vacsi ako americky. Tu by som si dovolil len pousmiat sa. Samozrejme to nic nemeni na to, ze interierove plasty nie su to, na co by sa zakaznici pri kupe auta pozerali ...

realita bez maskovani
15. dubna • 15:23

USA
pocet obyvatel - cca 300mil.
pocet obyvatel schopnych koupe novych vozu - 137mil.EU
pocet obyvatel - cca 500mil
pocet obyvatel schopnych koupe novych vozu - 326mil.Rozdil v tom pomeru je dan hlavne chudobou, ktera je v USA daleko vetsi.Toliko ke statistice velikosti trhu, takze je to neco vice jak 2x vetsi trh.
Nicmene realita je takova, ze se proda v USA a EU zhruba stejny pocet novych vozu, nic zasadniho, co by kopirovalo realnou velikost trhu. Je to dano tim, ze v EU je zvyk mit v prumeru mensi pocet vozu na jednoho obyvatele.
A k tomu zbytku - odkud vite, ze kupujici nekoukaji pri koupi na plasty? ja pri koupi koukam na vse a pokud je neco vylozene tragicke, tak to nekoupim. auto je soubor veci a ty musi ladit. Nepotrebuji mit okrasne zahradky a mekcene plasty tam, kde se nedotykam, ale musi to byt funkcni a musi se mi to libit. Takze i na interier a to, jak vypada koukam, a kouka na to uplne kazdy.

Jancula
15. dubna • 17:50

Boze tu sami rojkovia ... Nechaj si svoje nic nehovoriace statistiky "pocet obyvatel" a "pocet obyvatel schopnych koupe novych vozu" o ktorych ani nebola rec pre svojho mladsieho brata. Sam priznavas, ze sa preda v USA rovnako(podla toho co vidim na wikipedii este viac) novych aut ako v celej europe a to nielen v EU... A toto je prave to pravidlo, cim sa urcuje velkost automobiloveho trhu. Registrovanych vozidiel je v USA tiez viac ako v celej Europe. Tu bola rec o vete "europsky trh 3x vetsi ako americky". Aj keby som zobral najpotimistickejsi scenar Europa vs USA, co podla spominanej vety by mohla byt aj cela amerika vcetne juznej a to by sme boli zase inde... Tak tato veta nikdy neobstoji, pretoze tieto 2 trhy su uplne porovnatelne. A k tym plastom, to bolo myslene hlavne tak, ze v USA sa na ne pri kupe nikto nepozera, tak na ne jednoducho seru ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
realita bez maskovani
16. dubna • 8:39

Honzo, nechci se te dotknout, ale Amerika jsou 2 trhy. USA+Kanda a zbytek. Oba jsou dost odlisne trhy, obzvlaste jizni amerikam, pro kteoru se vyrabi naprosto odlisne vozy, nez pro tu severni ameriku. Takze automobilky resi vozy pro Evropu, Asii, Usa+Kanadu a Jizni Ameriku. Pro kazdy tento trh se resi jina auta, jine modely, jine pohony apod. proto model uvedeny na trh.Jinak EU je snad Evropa? Pokud vezmeme celoou Evropu, pak pricteme zeme mimo EU, Rusko a razem jsme na dvojnasobku USA+Kanada, ale to prece delat nebudu.Jinak ptal jste se loni vsech 10ti milionu zakazniku, zda se na palubni desku ani nepodivali? Nebo je to vas odhad.Nevim, proc jsi tak utocny ve svych prispevcich, vdzyt prece o nic nejde. Americky trh (USA+kanada) a Evropsky (EU) je poctem zakazniku stejne velky, potencionalnich zakazniku ma EU vice jak dvakrat tolik.

madla
15. dubna • 16:06

Tak jest. Navíc nebyla řeč o EU, ale EVROPĚ. tedy včetně CH, N, UA, BY, RUS a části Turecka. takže dalších 300mil. lidí můžeš přičíst. Tyhle trouby, co oponují za každou cenu, aniž by měli sebemenší znalosti opravdu miluju. Ale utřels ho hezky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jancula
15. dubna • 18:05

No jedina trouba si tu ty. Pocet obyvatel nikoho nezaujima, ked sa bavime o vlkosti trhu. Naviac, keby sme sa o tom aj hypoteticky bavili, nebola rec o USA ale Amerike vcetne kanady, strednej a juznej ameriky... A to si potom mozes priscist dalsich 500 milionu ... Ale to nikoho nezaujima pri velkosti trhu... Ked nabuduce budes pisat, kto koho utrel, hlavne sa zamysli, co napises ty sam ...

Lukas
14. dubna • 8:08

Na interiéru je nejdůležitější aby se neodleskával řidiči do obličeje a aby výdechy klimatizace ofukovaly co mají (rozhodně né kolena nebo ruce). Bohužel většina výrobců volí cestu designu :-( Takže se potom neustále setkáváme s masivními pochromovanými plochami a proti tomu se dá bojovat jen černými foliemi na skla. Bohužel proti výdechům klimatizace na koleno nebo prsty rukou se dá akorát ta klimatizace vypnout. Holt design diktuje :-(

Netreba
14. dubna • 10:25

Osobne musim rict, ze vydechy na ruce mam rad. Kdybych chtel, aby mi funelo na oblicej, tak si je prenastavim nebo poridim cabrio.
Souhlasim, ze leskle materialy na pristrojovku nepatri. A je s podivem, kolika ergonomickych pravidel se dokaze navrhar vzdat a z draheho auta udela neprakticky kram.
Nelibi se mi zapadle kaplicky s vysokou predni hranou a nizky tunel se spoustou zobrazovacu a ovladacu.
Takze vede Porsche, ale zrusil bych: diru na piti, popelnik a budicek pod sklem. Mackatka, ktera se ovladaji pri stojicim voze nebo vypnutem motoru, bych nekam schoval do vyklopneho panelu.
Moc hejblatek, moc rizika nechteneho stisknuti, spiny a podobne.

Noclaf
14. dubna • 10:06

Nevim, ale ja mam v zime docela rad, pokud se vydechy daji nastavit tak, aby ofukovaly prsty - nez se auto alespon trochu zahreje, tak aby mi nemrzly ruce na vymrzlym volantu.

risomas
14. dubna • 10:19

Nakolena to nebude asi idealne ale v zime si tiez pustam ofuk naprv na prsty az potom na zvysok auta.

Luk Bur
14. dubna • 10:13

V autě prvních několik km používám rukavice, jezdím ve formanu :-))Zajímalo by mě kde je Audi, Aston Martin nebo např. Jaguar XJ jeho interier v lesklé černé je úžasný!!!

hannah
14. dubna • 21:38

ty jsou v Evropě. Asi ti uniklo, že tohle je anketa amerických soudruhů. Pokud jsi tam nebyl, tak ti nemůže být jasné, jak jsou zpitomělí.

Hannah
14. dubna • 8:06

Je to fajn. Americké ankety a žebříčky mě vždycky bezvadně pobaví. A veselý člověk lépe pracuje....B-]

sejnohaf
14. dubna • 13:16

Mně se nejvíc líbí interiér Outbacku - jednoduchý a přitom elegantní a pro mě fakt pěkný. Na druhý místobych zařadil interiér Mazdy 3.

Thor
14. dubna • 10:40

Tak smát s emůžeš jak chceš :-D Holt amíci nežijou v mýtu, kterej tu rozstřikujou český novináři, že měkčenej plast, napuštěnej nějakym chemickym sajrajtem = kvalitní plast :-D:-P:-D

Petr
14. dubna • 11:02

Trefa. Ale chronickym olizovacum plastu to nevysvetlis.

Xjmeno363
14. dubna • 13:23

pokud já vím, tak průměrný američan ocení především počet držáků na nápoj a interiér lehko stříkatelný wapkou:-/

hannah
14. dubna • 21:44

bingo. právě proto tam ještě nedorazily měkčené plasty.....:-D:-D:-D

Vana666
14. dubna • 8:10

to Camaro je fakt pecka :-D

Doporučujeme

Články odjinud