Nejlepší český zaměstnavatel v průmyslu? Škoda Auto

Klub zaměstnavatelů za podpory společností Sodexo a PricewaterhouseCoopers udělil ocenění nejlepším českým zaměstnavatelům. Celkové třetí místo v této anketě získala mladoboleslavská automobilka Škoda Auto, přičemž v kategorii Zaměstnavatel v oblasti průmyslu ČR si odnesla ocenění nejvyšší.  Celkovým vítězem v kategorii nad 5000 zaměstnanců se stala Telefónica, v kategorii do 5000 byla pro změnu úspěšná další automobilka působící v ČR – Hyundai.

Sportovní auta | Škoda | Premiéry | Nová Octavia | Škoda Octavia

Nová Škoda Octavia RS je tady. Zvládne až 248 km/h

Anketa dále dělí zaměstnavatele podle regionů. Ve Středočeském kraji samozřejmě získala další ocenění Škoda Auto, která zároveň obdržela ještě titul Nejžádanější zaměstnavatel regionu. V Moravskoslezkém kraji opět zabodoval Hyundai, titul nejžádanějšího zaměstnavatele tamního regionu mu ale unikl. Získala jej společnost Walmark, a.s.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda Auto

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků