Nejlepší český zaměstnavatel v průmyslu? Škoda Auto

Klub zaměstnavatelů za podpory společností Sodexo a PricewaterhouseCoopers udělil ocenění nejlepším českým zaměstnavatelům. Celkové třetí místo v této anketě získala mladoboleslavská automobilka Škoda Auto, přičemž v kategorii Zaměstnavatel v oblasti průmyslu ČR si odnesla ocenění nejvyšší.  Celkovým vítězem v kategorii nad 5000 zaměstnanců se stala Telefónica, v kategorii do 5000 byla pro změnu úspěšná další automobilka působící v ČR – Hyundai.

Škoda | Sportovní auta | Premiéry | Nová Octavia | Škoda Octavia

Nová Škoda Octavia RS je tady. Zvládne až 248 km/h

Anketa dále dělí zaměstnavatele podle regionů. Ve Středočeském kraji samozřejmě získala další ocenění Škoda Auto, která zároveň obdržela ještě titul Nejžádanější zaměstnavatel regionu. V Moravskoslezkém kraji opět zabodoval Hyundai, titul nejžádanějšího zaměstnavatele tamního regionu mu ale unikl. Získala jej společnost Walmark, a.s.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda Auto

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 7 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků