Nejlehčím nárazníkem na světě se pyšní nové SUV Mazda CX-5

7 komentářů

Spekulace
24. března • 20:11

A jak to asi bude s uchycením? Vzpomínám si na jednoho majitele Mazdy 323, kterému poškodili u zaparkovaného vozu přední "nárazník" popeláři. V podstatě to byl jen utržený "kus plastu", který bez problémů nasadil zpět, poškozené místo zajistil lepící páskou a odjel do servisu. Ale ten nárazník byl připevněn plastovými úchyty mj. ke světlům, takže při opravě se musely měnit i světlomety a spousta dalších součástek s poškozenými úchyty. Takže ta oprava - výměna 1 plastového nárazníku - nakonec stála ve značkovém servisu asi 60000 (slovy šedesáttisíc) Kč. Kdyby to bylo z kovu na kovových úchytech jako u starších aut, tak by to vydrželo mnohem víc, ale zase by tolik nevydělali na opravách?

J+J
25. března • 8:56

ale poslední sen dnešních automobilek je, aby auta vydržela... potřebujou, aby se prachy neustále točily...

goro
24. března • 22:19

jak jinak...

Fantomas
24. března • 16:46

A bude taky nejdražší?
PS: proč místo sekund píšete vteřiny? Vteřina přece není žádná oficiální jednotka času.

LuckeR
24. března • 23:40

protoze mas stupne a sekundy a pak minuty a vteriny ;)

Fantomas
25. března • 8:31

Ani jako vtip to nechápu.A jako absurdní mi přijde to, že poslední dobou vídám psát vteřiny stále častěji, na internetu, v časopisech, dokonce i v televizi. Ale když jde o zkratku, tak všichni píšou pěkně s jako sekundy. Pročpak tedy taky nepíšou zkratku vteřin? Třeba v, nebo vt, nebo ft :-D
Zkusím hádat: vypadá to pitomě, že? Ale vteřiny, to píšou vesele. Nechápu.
No a pak se stane, jako už jsem viděl tady, že je v jedné větě zkratka s a vedle slovo vteřiny. Guláš.

ccc
25. března • 8:51

A proč lidi neumí rozlišovat slova technika a technologie? A všechno hážou do jednoho pytle pod pojmem technologie?

Doporučujeme

Články odjinud