Nejkrásnější verze Mercedesu řady E je na světě

Automobilka s třícípou hvězdou ve znaku zveřejnila první fotografie a technické údaje o nové generaci kupé střední třídy.

Velmi ladnými tvary disponuje nová generace kupé značky Mercedes-Benz, odvozená od sedanu řady E.

Nová generace "éčka" už má tedy čtyři karosářské verze - sedan, kombi, zvýšené poloterénní kombi All Terrain a nyní kupé. Následovat bude určitě ještě kabriolet.

Design je evoluční. Některé linie jsou například velmi podobné těm, jaké lze najít u většího kupé třídy S i menšího "céčka".

Zajímavosti | Video | Bezpečnost | Život řidiče | Technika

Mercedes představuje nové světlomety. Umí promítat symboly

V porovnání s minulou generací vůz hodně narostl. Například délka činí 4 826 milimetrů, což je o 123 milimetrů více než u odcházejícího modelu. Také šířka (1860 milimetrů) je podstatně zvětšená. Zde se přidávalo 74 milimetrů. Naopak střecha je blíže zemi o 32 milimetrů.

Jedenácticentimetrové zvětšení rozvoru by mohlo přinést více místa pro zadní cestující. Uvidíme.

V interiéru se nekoná žádné překvapení. Je to prostě nové "éčko".

SUV | Luxusní auta | Mercedes-Benz | První svezení

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na počátku prodejů bude kupé dostupné se čtyřmi motorizacemi. Jeden agregát spaluje naftu, zbývající tři benzin.  Dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 kW se chlubí kombinovanou spotřebou rovné čtyři litry, nejvýkonnější bude třílitrový zážehový šestiválec s maximálním výkonem 243 kW. Všechny motorizace jsou spojené s devítistupňovou automatickou převodovkou, která v případě zmíněného šestiválce E 400 přenáší výkon na všechna čtyři kola.

Standardní výbavou nového kupé je zavěšení Direct Control, které v porovnání se sedanem snižuje světlou výšku o 15 milimetrů. Přesto prý má být podvozek komfortnější než u sedanu. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit pomocí příplatkových adaptivních tlumičů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 160 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 204 225 km
Cena: 198 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 204 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků