Nejkrásnější interiér Fabie? Bude zřejmě dražší než celé auto…

S populárním modelem od Škody se vyhrála společnost Carlex Design. Po jejich úpravě vypadá interiér spíše jako z Rolls-Roycu.

Interiér Fabie představuje logicky uspořádaný a praktický prostor vyrobený z kvalitních materiálů. Na druhou stranu ale nepůsobí nijak luxusně, je spíše strohý a ryze praktický. Zkrátka nikoho neurazí, přemíra tvrdých plastů ale nemusí vyhovovat každému.

Testy | Kombi | Škoda | Škoda Fabia

Test Škoda Fabia Combi ScoutLine 1.2 TSI DSG – Švihák plastový

To se pokusila změnit polská společnost Carlex Design specializující se právě na interiéry automobilů. Po proměně se budete uvnitř auta cítit jako v bavlnce. Klidně může stát, že úplně zapomenete na to, že sedíte ve Fabii! Detaily jsou zpracované s řemeslnou pečlivostí, skoro jako by je děleli lidé z Rolls-Roycu.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Škoda | Sport | Škoda Fabia

Krvežíznivá Škoda Fabia R5 Ferat burácí v oficiálním videu

Celý interiér se oděl do hovězí kůže, vedle volantu či dveří je čalouněná i řadicí páka, a dokonce také celá palubní deska. Firma nevsadila všechno jen na jednu barvu, ale pohrála si s kombinací černé a červené. Fabii nicméně z našeho pohledu sluší spíše veselejší odstíny. Co na tom, že interiér tohoto vozu možná vyjde dráž než samotné auto...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků