Nejkrásnější auta letošního roku? GLA, Mini, Macan nebo Sportsvan

Položme si pohádkovou otázku: Kdo je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější? Českou odpověď známe už od března letošního roku, kdy bylo podle ankety AutoDesign Awards 2014 vyhlášeno celkovým vítězem LaFerrari. Aktuálně se můžeme podívat na německou verzi. U našich západních sousedů totiž znají výsledky ankety Autonis 2014, ve které hlasují čtenáři časopisu Auto Motor und Sport.

Zajímavosti | Názory | Ferrari | Ženeva 2014

Nejhezčí auta podle AutoDesign: LaFerrari, VW XL1 nebo Rapid

Hlasující měli k dispozici deset kategorií, respektive celkem 94 automobilů. Dohromady se sešlo 17 378 hlasů. Ve svých kategoriích zvítězilo nové Mini, Sportsvan, Porsche Macan, nebo také Jaguar F-Type.

Pokud vás zajímá, jak dopadla Škoda, tak ta se v této anketě umístila jediným modelem. Yeti skončil na čtvrtém místě mezi kompaktními SUV. Zajímavé je, že neuspěl ani jeden z modelů nové řady BMW i. Menší i3 skončila pátá mezi malými automobily, i8 je až třetí mezi sportovními vozy. 

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků