Nejhorší ojeté auto má elektroniku Lexusu a brzdy Mazdy MX-5

33 komentářů

Nothing
30. října • 9:01

v sobě nemá nic od Citroënu, Dacie nebo Fiatu
Asi proto ze to jsou takové sr.... ze se v USA vubec neprodávají.....

Alien
29. října • 22:10

Tak to v auto ESA ještě nemaj, leda nějaký slátaný.

RK
29. října • 11:42

Brzdy z mx-5? Co je tohle za krávovinu??? Vlastním zníněnou generaci, na zahraničních mx5 fórech jsem denně a o problémech s brzdama jsem jaktěživ neslyšel/nečetl.. To auto má samozřejmě mouchy, asi jako každé jiné, ale brzdy to rozhodně nejsou.

matrixjirka
29. října • 14:28

Pokud vím tak problémy s brzdami má Mazda CX-7 a na MX-5.

RK
29. října • 15:01

Můžeš napsat jaké? Rád si rozšířím znalosti..

Zombot
29. října • 10:37

Z osobní zkušenosti musím říct, že u ojetých aut to není ani tak o výrobci, jako spíš o štěstí na dobrý kus. Pokud má člověk kliku, tak může nakoupit jetinu od "nespolehlivého" výrobce a spokojeně najet ještě stovky tisíc kilometrů jen s výměnou olejů a filtrů, nebo naopak od značky vyhlášené extrémní spolehlivostí a v servisu bude několikrát do roka. Soukromě mám teorii, že hodně záleží na tom, jak se k autu chovali předchozí majitelé, jestli ho nechávali zahřát/vychladnout, nejezdili jako prasata přes každou díru na silnici, auto dostávalo předepsaný servis atd. Naopak u nových aut je celkem jedno co to je za výrobce, protože po dobu záruky se většinou nerozbije Japonec, Francouz ani německá prémiovka. Už jsme ve firmě měli sice Octavii, co měla z výroby vadnou tuším převodovku nebo spojku, ale prodejce to obratem bez řečí vyřešil a od té doby má auto desítky tisíc kilometrů bez jediného zaváhání. Servis zpravidla řešíme jen kvůli pravidelným prohlídkám, přezouvání gum a ťukancům/bouračkám.

Roman
29. října • 9:15

Úplne by stačilo mať diely od prúšvihára VW, Ten Dým Ignoruj alebo pre zmenu TSI s preskočeným reťazom, dobrý motor nidky nevyrobili. Brzdy z fóbie ktorá pri zimných testoch vo švédsku nezabrzdila, ESP z našej firemnej ochcávky ktorá žiadne nemá :-) Chuťoviek od prúšvihárov z koncernu VW by vydalo na hrubú knižku.:-D

Karel
29. října • 10:34

Můžu se zeptat - Vám nějaký kluk s Folskvágnem přebral holku?Jako nic ve zlém, ale Slováci tapetující svoje antiVW-Škoda - to je už snad nějaká psychiatrická diagnóza....

Roman
29. října • 12:12

Moja žena jazdí na Hyundai .. nejaký VW sa nám ani nesmie priblížiť ku garáži. Komplex nemám, iba mi mierne lezie na nervy "profesionálna" práca redaktorov, kde si zakaždým musia rypnúť do FRA a ITA značiek, blahosklonne prehliadajúc VW prúšvihy. Oplácím rovnakou mincou.

james
29. října • 19:13

tvoja zena jazdi akurat tak tvoj ko..t zakomplexovany. je mi jej luto

Jarda
29. října • 16:35

Roman, si ako býk aj silný, alebo iba len tak múdri?

Marek
29. října • 17:52

Roman je hlavně velkej klikač:D Když jsem koukal před hodinou, tak neměl ani jeden +:D ted ji má 24 :D

Marek
29. října • 12:28

Jako promin... Ale tvoje manželka jezdí hundajem a pomlouvaš VW? Jako vážně? :D

Roman
29. října • 14:08

Píše sa to Hyundai a vážne, schrottwageny sú prúšviháři bez konkurencie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
29. října • 17:52

Romane nenaklikávej si ty plusy:D To je fakt dětinské :D

Marek
29. října • 14:57

Vždyt to píšu... Hundaj :D
Tak hele... UDěláme takové malé srovnání...
Mam OI RS... Postav proti najakýho hundaje od roku 2001 do roku 2004... Který se aspon vzdáleně vyrovná memu RSsu... Jak kvalitou, praktičností, výkonem, spolehlivostí, vzhledem... A prodaval se v ČR... Pochybuji že něco takového najdeš.

Holter
30. října • 17:30

Mluvit u jedničkový octávie o praktičnosti...ty vtipe.
Auto, kde podvozek nezvládal výkon motoru a který ti v dnešních končinách zmizí dřív, než ten druhej najde nějakej Hyundai pro srovnání. B-]Jediný, co se té škodovce nedá upřít je jednoduše elegantní a hlavně nestárnoucí design. Pokud není zprasená nějakým tunerem, tak i dnes vypadá celkem k světu.

Marek
30. října • 21:43

Je vidět, že si nikdy neřídil RSsko :D

Martin
5. února • 0:45

Je k tomu nějaký důvod? Pár aut jsem už řídil a nerad bych o něco přišel... ;-)

Mirek
29. října • 21:19

Nejsi náhodou Zelí? Tak mám pocit, že také vlastní toto auto, Octavia I RS, a používá stejnou rétoriku jako ty.

Mirek
29. října • 21:57

Oprava, měl jsem na mysli revan_21, ne Zelí.

Marek
30. října • 7:51

Dlouho jsme se neviděli, starý kamaráde:D
Fakt tě to pořád baví tady prudit? :D

Mirek
30. října • 10:29

Prudíš jedině ty. Neumět vědomě nazvat auto správně a další přitroublé poznámky svědčí jen o tom, že jsi stále dítě a měl bys jít na pískoviště. Když tě poznám podle obsahu, tak bys měl hledat chybu u sebe a ne jinde.

Marek
30. října • 11:43

Notak. Trochu humoru do toho umírání:D
Když oni neumí nazvat správně značky a vymejšlej ruzné urážlivé hovadiny... Tak proč bych si taky nerejpnul? Je to uplně jedno... řešíš uplnou hovadinu.
Koukám, že jsi se vubec nezměnil:D Smysl pro humor se ti vyhejbá obloukem, a bereš to moc vážně :))))

Macik
29. října • 19:56

Za cenu co se v te dobe prodavala O1 RS byly ty hundaje dva ;-) Ty dva jsou do kupy vykonejsi, urcite i praktictejsi (jsou to dve auta), tezko se podelaji oba najednou, takze i spolehlivejsi. Vzhledove je oboje stejne hnusny, takze bych to neresil ... A dokonce budou mit dohromady i vetsi kufr :D

Marek
29. října • 20:07

Tvle:D Tomu řikam srovnání:D :D :D

Mitch
29. října • 10:37

VW je smejd a Skoca je plecka. Nejake otazky?

Toper
29. října • 10:06

Máš opravdu kvalitní informace. Takové spíš z bazaru.
TSI měly problémy první generace a to je nějakých 5-6 let zpátky, kdy problém vyřešili.
Ale neustále tu všichni budou psát, jaké má TSI problémy s řetezy.

Marek
29. října • 9:40

Řetězovej rozvod už se nějaký ten pátek nedělá...
A dým? Hlavně z chipnutých naftaku? Proč myslíš že se to majitelum tak libi:D Protože to štve lidi jako ty:D
Ne? Koncern nikdy žádný dobrý motor neměl? Co klasická 1.9TDi? Tvrdit že to nebyl dobrý motor muže jen hlupák... I zarputilej odpurce koncernu přizná... Že to byl hodně povedený motor. Nebo 1.8T z dílen audi? Taky špatný motor?

Mirek
29. října • 15:37

Když se pořádně podíváš, tak ty díly jsou z velké části z aut, která se již také nevyrábějí. Tak co se ti nelíbí na koncernovém řetězu, který se již také nedělá? Nebo se ti někdo otřel o mazlíka od VW a ruply ti nervy?

Marek
29. října • 19:31

O čem to mluvíš? Ja jen zmínil že řetěz se do TSI už nějaký ten pátek nedává...

Mirek
29. října • 21:14

No právě, a ty díly vzpomínaných aut se nějaký pátek také nevyrábějí. Takže pro současnou dobu je to sestavené auto již jen veterán a měli by to chlapci přehodnotit na současnou dobu.

Kankunen
29. října • 9:15

Tak poskládat si auto z nejhorších japonských dílů znamená, že se dostaneš na poloviční poruchovost běžného evropského auta, u kterých říkají fanoušci, že jsou to předsudky.

Doporučujeme

Články odjinud