v USA vychazi kazdorocne specialni cislo casopisu CONSUMER REPORTS a v nem je detailni tabulka vsech moznych prodavanych aut - za poslednich zhruba 10 let a u kazdeho modelu je popsano co je spolehlive a s cim jsou problemy ... Sesbirano z dotazniku od vsech predplatitelu - nekolik set tisic ..
Pokud neuvede z jaké produkce byl výskyt počítán?Jaké je množství najetých kilomentrů ?Pak je článek málo říkající.
Pokud neuvede z jaké produkce byl výskyt počítán?Jaká je doba do výskytu poruchy/události či množství najetých kilomentrů ?Pak je článek málo říkající.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Jak se čertí majitelé zrovna té konkrétní značky, že zrovna u nich je ten problém nemožný, protože jim a ani jejich známým se nestal:-D
Ano je to tak, treba u Audi A8 je to i mozne, silne auto, sice necele 2T ale i tak, vetsinou dost silny motor a tak asi zalezi, jak s tim kdo jezdi, pokud to honi a pak slape na brzdy, tak je velice pravdepodobne, ze se to pokazi.
To je bohužel chyba automobilky že poddimenzovala brzdný systém.
ale prdlajs poddimenzoval brzdny system, kdyz se hodne brzdi i z vetsich rychlosti, hold ubyvaji desticky, to bude ten jejich defekt brzd
zajímalo by mě co je to ta porucha podvozku u M3 :) ... u takového auta se předpokládá, že se tomu bude dávat kouř a pokud se s tím jezdí ostře dá se předpokládat, že se díky stylu jízdy některé díly budou opotřebovávat více, což je logické. Ale dělat z toho hned poruchu? Navíc - proč je toto noční můrou pojišťoven, copak když se někomu rozbije podvozek / klimatizace / topení, tak to platí pojišťovna? I pokud je auto v záruce, tak třeba na podvozek je díky značnému vlivu řidiče na způsob opotřebení záruka zkrácena jen na pár tis km. Tak nevím kde je toto ve vztahu k pojišťovně.
Ano, v Anglii je běžné, že lze pojistit auto (pochopitelně zejména to, co není v záruce) proti poruše. Myslím, že se na to specializuje zejména v článku zmiňovaná pojišťovna. Docela by mě zajímaly detailnější statistiky....
S tým vzťahom k poisťovni a jej úhradám za tieto poruchy súhlas, ale pri aute typu M3 musí predsa výrobca počítať s tým, že si to auto nekúpi "pan klobouk", ale majiteľ bude jeho výkonnostný potenciál plne využívať - a tomu výrobca musí prispôsobiť aj podvozok...
Však jasně, že s tím počítá. Nicméně záleží na to jak to kdo "huntuje". Např. v F1 se taky počítá s extrémní zátěží, přesto ani těch blbejch 300 km ty pneumatiky nevydrží a musí se několikrát měnit. V podstatě všechny supersporty taktéž to samé, ač se s tím počítá a vše je podřízeno maximálnímu výkonu, tak prostě ty součastky odcházejí dříve ač se s tím počítá - je to o tom najít kompromis mezi výkonem (fuknčností) a dlouhou životností, která právě u takovéhoto typu aut není tím hlavním parametrem.
Vadné řízení v C70? Hmmm, tak o tom jsem neslyšel ani jednou. A to ani u nové, natož u staré generace.
No jo, ty jsi toho ještě neslyšel.....B-]B-]B-]
treba tim anglani mysli ze je na spravny (nasi) strane B-]
tvůj komentář je jen takové bla bla bla ... kdybys radši napsal nějaký podrobnosti, pokud vůbec o nějakých víš. U Volvo se pohybuju hodně dlouho, jednu C70 jsem vlastnil, znám se se s destíkama vlastníků tohoto i novějšího modelu a nikdo nikdy neměl problém s řízením.
znám se s destíkama vlastníků modelu - to máte adresy na sebe psaný už v techničáku ne :-D
blbe ... v ČR jezdí 100ks první generace a podobný počet druhé generace. Jsou to auta převážně Volvo fandů, kteří se setkávají v rámci různých Volvo klubů - nejen českých. A vzhledem k tomu, že jsem také členem a účastním se srazů, tak jsem za tu dobu posbíral několik desítek kontaktů na majitele. Co je na tom k nepochopení?
Znáš to o tom házení hrachu na stěnu? :-) Jsou lidi, co žijí a jsou lidi, co jen přežívají a konzumují vše, co jim pod nos naservíruje TV NOVA :-)) Pro mě, co by bývalého majitele C70 s volantem "jinde" než by ho hledali jistí omezení "ostrované" byla informace o vadném řízení u tohoto modelu stejně uvěřitelná, jako by v článku napsali, že "marťani" se dostali ke korytům :-))) Zdravím Volvo fany.
A nemůže právě to, že se jedná o levostranné řízení, důvodem, proč je vyšší počet závad u těchto aut? Vždyť to znamená kompletně konstrukčně "překopat" minimálně motorový prostor a je možné, že tam nějaká chybka prostě doopravdy je.
Modelová situace, pan Hajetor sedne na ostrově vlevo, do Volva, za volant a řekne ejhle on tady není. To bude porucha řízení, to bude řešit pojišťovna.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.