Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

16 komentářů

Kejbl
29. října • 11:51

Jo BMW kvalita motorů, ještěže mají motor v názvu. :-D

Jakub
30. října • 20:29

BMW má stále motory, jejichž poměr výkon/spotřeba/spolehlivost je nadprůměrný. Jen se podívejte na VW a jejich motory, které jsou zažité jako nesmrtelné držáky, a přitom mají problém vydržet 100tis km. a o spotřebě takových VW paskvilů nemluvě, když motor 1.2 htp nebo i tsi dokáží jezdit při zvýšené zátěži se stejnou spotřebou jako více než dvacet let starý motor M50B25, případně M50TUB25. a to se prosím jedná o 2,5 l šestiválce se 141 kw. Zmíněný motor z M5 e60 sice není z nejspolehlivějších, stále je ale spolehlivější než jakýkoli stejně starý VW motor. A to má 500 koní.

Honza
27. prosince • 14:33

M50B25 je super motor vydrží jakš tak vše.
Ale ten 5.0 v10 a to samy 4.5 v8 to se hned sere. Doma mám závoďáka BMW e36 s motorem M50B25 a jezdí pět let bez oprav.(drifty a motor je bez oprav 5 let)

Karel
2. listopadu • 16:18

Akorát že tady jde o motor 4.4 V8 twinturbo ;-) (2004-2011)
Sám mám dvě BMW (e30, e39) a pro mě to jsou nej auta...

Jakub
5. listopadu • 19:54

M5 (2004-2011) o které se píše v článku má 5.0 V10 atmosféra

tito
31. října • 10:50

Ehmmmm, no co dodat: asi jen to, že někteří lidé si lítost ostatních prostě zaslouží.

jan taraba
29. října • 12:40

Kvalita snad ani ne. Ale technická úroveň dieselů z Bayerische Magorenwerke, to je trageeeeedie.

lukas
31. října • 8:33

tak proč ten jejich 3.0d vyhrál ocenění motor roku? Výborná spotřeba, výkon i spolehlivost, co víc bys chtěl?

tito
31. října • 10:49

Za peníze v Praze dům.

Kejbl
29. října • 16:37

To si nevybereš, dieselům praskají bloky, benzínové osmiválce jsou kupa hnoje, benzínovým 1.6 skáčou řetězy. Dnes BMW nevyrábí spolehlivý motor, který by něco vydržel.

jogurt
29. října • 22:15

Přidej k tomu idiotskou logiku idrive, odfláknutý interiér, absurdní ceny mizerného servisu, podvod se servisním paketem 100tkm/5let gratis a máš prémiovku po bavorsku jak vyšitou.

mpolan
30. října • 9:43

Tak proč to ovce furt kupují? Inu, protože jsou to ovce. Stát se to Francouzům, už by tu byly málem protestní upalovačky aut, ale BMW ne, to je prééééémie...

tito
29. října • 11:14

To je ale snůška nesmyslů... Žádné z těch aut se už dávno nevyrábí, v některých případech jde dokonce o dvě generace staré modely. U Audi si navíc popletli dvě naprosto nepropojitelné generace RS6 - C5 (2002-2004) má úplně jiný podvozek, než C6 (2008-2010) a v roce 2011 žádné RS6 vyrobeno nebylo, protože početního limitu série se dosáhlo už v r.2010.

jednabenda
29. října • 11:22

Alhambra totéž. Výměníky klimatizace byly evregreenem 1998-1999. Pak už ne. Takže pokud někdo řeší závady, které se přestaly vyskytovat před 15 lety, je vůl.
Vlastně u Favorita 1988-1990 odcházely snímací cívky v rozdělovači, jakto že v tom seznamu není?

jan taraba
29. října • 12:46

Jen důkaz, že v době internetu a nekontrolované moci médií není třeba ani znalostí ani odbornosti k tomu, aby každý dement mohl publikovat podobné zhovadilosti a jiný neuměl to převzal a poslal dál. Smutné je to, že duševně insuficientní část populace novinám a televizi bezmezně věří, bez ohledu na očividnou míru nesmyslnosti šířeného paskvilu.

jogurt
29. října • 22:16

Galerka minusuje jak zběsilá, neklamné znamení, že máte pravdu, pánové.

Doporučujeme

Články odjinud