Nejhorší auto má motor BMW M5, podvozek Audi RS6 a převodovku Jeep

Společnost Warranty Direct sestavila auto, které byste asi nechtěli. Naštěstí jde o teoretickou věc určenou spíše pro zábavu, bez zajímavosti ovšem není. Jmenuje se Horrific 40RROR.

Na základě tzv. Reliability Indexu (sleduje počet poruch, počet nejetých kilometrů, stáří vozů a průměrné náklady na opravy) vzniklo auto složené z dílů, které vykazují nejčastější závady. Zatímco průměrná auta mají RI zhruba 100 nebo méně, výsledná kombinace se dostala s indexem spolehlivosti téměř na 500.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

O pohon nejporuchovějšího auta se stará motor BMW M5 z let 2004-2011, podvozek obstaralo Audi RS6 (2002-2011), převodovku pak dodal Jeep Grand Cherokee. Dále potřebujeme ještě elektriku z Mercedesu-Benz třídy R, řízení Chrysleru 300C, klimatizaci původem ze Seatu Alhambra a k dokonalosti schází už jen brzdy z Fiatu Multipla.

Podle Warranty Direct musí každý rok dvě pětiny Audi RS6 do servisu kvůli problémům s podvozkem, tři z deseti Mercedesů třídy R vykazují elektrické poruchy, jeden z deseti Jeepů Grand Cherokee má každoročně potíže z převodovkou a čtvrtina BMW M5 se potýká se závadami motoru. Stejně na tom je Fiat Multipla se svými brzdami. Více než deset procent Chryslerů 300C pro změnu vykazují potíže s řízením a konečně opět zhruba deset procent Seatů Alhambra má nesprávně fungující klimatizaci.

Pro úplnost dodejme, že Horrific 40RROR coby čistě teoretické a extrémně poruchové auto vznikl na základě údajů z britského trhu. 

Audi A6 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 139 923 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A6 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 201 996 km
Cena: 159 000 Kč
Audi Q5 1.968
Rok výroby: 2009
Stav: 88 343 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků