Nejhezčí Ferrari všech dob bylo prodáno za pět milionů eur

Pomyslným vítězem aukce pořádané společností RM Auctions v Monacu se stal 1957 Ferrari 625 TRC Scaglietti Spider, vůz, o kterém mnozí říkají, že je to nejhezčí ferrari všech dob.

Nový majitel za něj zaplatil 5 040 000 eur. Byly vyrobeny jen dva tyto sportovní vozy.

Rekordní částka, za kterou byl koupen, představuje jen další důkaz toho, jakou pozornost historické Ferrari přitahují. Investoři za ně neváhají utrácet ohromující částky.

„Ferrari má v tomto navrch nad ostatními výrobci. Kupci oceňují kvalitu těchto vozů a jejich likviditu. Pokud máte dobré auto, které je správně oceněno, tak kupce najdete během pár hodin,“ řekl agentuře Bloomberg v Ženevě žijící automobilový poradce Simon Kidston.

Spider se účastnil závodů v Kalifornii v padesátých letech a byl jedním z dvaadvaceti klasických Ferrari nabídnutých na prodej v monacké aukci. 

Foto profimedia.cz
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků