Nejen Škoda slaví. Hyundai oznamuje šest milionů prodaných aut

Před pár dny oznámila Škoda jedenáct milionů vozů vyrobených v Mladé Boleslavi, přičemž této zprávě předcházelo hned několik dalších oznamujících různé více či méně důležité milníky. Není žádné tajemství, že právě českou značku bere Hyundai jako svého hlavního konkurenta a tak možná není až tak překvapivé, že tu dnes máme aktuální informaci původem od korejské značky. Také ta shodou okolností slaví miliony automobilů.

Byznys

Ve Škodovce se opět slaví. Tentokrát to je 11 milionů vyrobených aut

Přesně řečeno Hyundai slaví šest milionů v Evropě prodaných automobilů. Na evropský trh vstoupila tato značka v roce 1977, samozřejmě tehdy byly korejské modely dováženy. První Hyundai nabízený pro zdejší zákazníky, který nepocházel z Koreje, se objevil až o dvacet let později, přičemž ho vyrobil turecký závod. V roce 2008 sjela první i30 z výrobní linky v Nošovicích a konečně minulý rok otevřel Hyundai testovací středisko na Nürburgringu.

Zajímavosti | Škoda | Byznys | Hyundai

Hyundai vs. Škoda: Válečná fronta vede i kolem pražského letiště

Co se prodejů týká, na první milion potřeboval Hyundai devatenáct let. Druhý milion prodaných aut na evropském trhu přišel po pěti letech, na třetí už stačily čtyři roky, čtvrtý a pátý milion proběhl za tři roky a ten šestý byl dílem dvou let.

Klepněte pro větší obrázek
Ilustrační foto z akce, kde Hyundai slavil pro změnu milion aut vyrobených v Nošovicích
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků