Nejdražší, nejluxusnější a nejošklivější obytné auto našlo svého majitele

Vzpomínáte na obytné auto nesoucí označení eleMMent Palazzo? Představovali jsme si ho před více než rokem. Kdo neví, o čem je řeč, tomu můžeme připomenout, že jde o rakouskou superluxusní verzi obytného vozu určeného pro (koho jiného než) arabské šejky. Aktuálně se objevila zpráva, že se jeden takový exemplář podařilo prodat. Konečně...

Video | Zajímavosti | Cestování | Ostatní značky

EleMMent Palazzo RV: obytňák pro dubajské obchodníky

Dubajský zákazník si pořídil pojízdný palác za tři miliony dolarů, což je v přepočtu přibližně 62 milionů korun. Za tuto částku dostal nový majitel kromě „nevšedního“ designu třeba velkoplošnou televizi, ložnici vyvedenou ve stylu velkých paláců nebo terasu, která se kompletně rozloží po stisknutí jednoho tlačítka.

Palazzo je schopné jet rychlostí až 150 km/h a jeho design si bere inspiraci u tahače budoucnosti, který stvořil ve spolupráci s Mercedesem Luigi Colani.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 57 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků