Nejdražší, nejluxusnější a nejošklivější obytné auto našlo svého majitele

Vzpomínáte na obytné auto nesoucí označení eleMMent Palazzo? Představovali jsme si ho před více než rokem. Kdo neví, o čem je řeč, tomu můžeme připomenout, že jde o rakouskou superluxusní verzi obytného vozu určeného pro (koho jiného než) arabské šejky. Aktuálně se objevila zpráva, že se jeden takový exemplář podařilo prodat. Konečně...

Zajímavosti | Video | Cestování | Ostatní značky

EleMMent Palazzo RV: obytňák pro dubajské obchodníky

Dubajský zákazník si pořídil pojízdný palác za tři miliony dolarů, což je v přepočtu přibližně 62 milionů korun. Za tuto částku dostal nový majitel kromě „nevšedního“ designu třeba velkoplošnou televizi, ložnici vyvedenou ve stylu velkých paláců nebo terasu, která se kompletně rozloží po stisknutí jednoho tlačítka.

Palazzo je schopné jet rychlostí až 150 km/h a jeho design si bere inspiraci u tahače budoucnosti, který stvořil ve spolupráci s Mercedesem Luigi Colani.

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 80 440 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 160 929 km
Cena: 195 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.987
Rok výroby: 2009
Stav: 229 044 km
Cena: 230 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků