Nejdražší nehoda v historii: osm Ferrari na odpis

Včerejší den byl hodně smolný pro 14 řidičů převážně automobilů značky Ferrari. Na jedné z japonských dálnic se stala hromadná nehoda, jejíž konečný účet byl vyčíslen na více než tři miliony dolarů. Do „automobilového neštěstí“ se totiž zapletlo osm Ferrari (F355, F360, F460, F512) plus dalších šest aut. Zprávy informující o této události se ale ve výčtu ostatních účastníků liší. Hovoří se o Lamborghini Diablo, třech Mercedesech, případně o Nissanu GT-R a Toyotě Prius.

Přesná příčina nehody zatím není známa. Předběžná verze říká, že jedno Ferrari ze skupiny rychlých aut dostalo na vlhké vozovce v táhlé zatáčce a v rychlosti kolem 140 km/h smyk, narazilo do středových svodidel, od kterých se odrazilo do cesty dalším „sporťákům“ a bylo vymalováno. Více či méně rozbitá auta zabrala úsek o délce zhruba 400 m a provoz na dálnici se zastavil na šest hodin. Tomu se říká pech. Naštěstí nebylo nikdo vážně zraněn.

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků