Nejdráž natankujete v noci, tvrdí odborníci. Máte stejnou zkušenost?

Mnozí z nás zohledňují při výběru čerpací stanice značku, někteří také lokalitu – pumpy u dálnic nebo ve velkých městech bývají většinou nejdražší. Ale denní dobu?! 

Přesně to doporučuje ve své tiskové zprávě německá společnost DKV Euro Service. V Německu je údajně nejvýhodnější tankovat mezi 17. a 18. hodinou, naopak v noci a nad ránem bývá nafta u německých čerpacích stanic nejdražší. Záleží také na tom, jaký je zrovna den v týdnu. „Nejnižší ceny v Německu bývají v pondělí, ve středu se zvyšují a kulminují ve čtvrtek,“ říká v tiskové zprávě Ondřej Pavlík, ředitel české a slovenské pobočky DKV Euro Service.

Technika | Život řidiče | Palivo

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší: Test naft 2013

Dopravce s vozovým parkem osmdesáti nákladních aut může podle něj ušetřit až 60 000 eur (1,6 milionu korun), pokud jen čtvrtina jeho řidičů bude tankovat na přejezdu Německem mezi pátou a šestou hodinou odpoledne.

DKV se specializuje na poskytování tankovacích karet, palubní jednotky a další služby zejména pro větší autodopravce. Proto ve své tiskové zprávě řeší ceny nafty v Německu, kudy vedou významné tranzitní trasy českých dopravců. Nás by zajímalo, jestli má někdo z našich čtenářů podobnou zkušenost – ať už z Německa, nebo z ČR.

Všimli jste si někdy, že by čerpací stanice měnily ceny PHM během dne nebo cyklicky v průběhu týdne? Napište nám o tom do diskuze pod článkem.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků