Nejdráž natankujete v noci, tvrdí odborníci. Máte stejnou zkušenost?

Mnozí z nás zohledňují při výběru čerpací stanice značku, někteří také lokalitu – pumpy u dálnic nebo ve velkých městech bývají většinou nejdražší. Ale denní dobu?! 

Přesně to doporučuje ve své tiskové zprávě německá společnost DKV Euro Service. V Německu je údajně nejvýhodnější tankovat mezi 17. a 18. hodinou, naopak v noci a nad ránem bývá nafta u německých čerpacích stanic nejdražší. Záleží také na tom, jaký je zrovna den v týdnu. „Nejnižší ceny v Německu bývají v pondělí, ve středu se zvyšují a kulminují ve čtvrtek,“ říká v tiskové zprávě Ondřej Pavlík, ředitel české a slovenské pobočky DKV Euro Service.

Život řidiče | Technika | Palivo

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší: Test naft 2013

Dopravce s vozovým parkem osmdesáti nákladních aut může podle něj ušetřit až 60 000 eur (1,6 milionu korun), pokud jen čtvrtina jeho řidičů bude tankovat na přejezdu Německem mezi pátou a šestou hodinou odpoledne.

DKV se specializuje na poskytování tankovacích karet, palubní jednotky a další služby zejména pro větší autodopravce. Proto ve své tiskové zprávě řeší ceny nafty v Německu, kudy vedou významné tranzitní trasy českých dopravců. Nás by zajímalo, jestli má někdo z našich čtenářů podobnou zkušenost – ať už z Německa, nebo z ČR.

Všimli jste si někdy, že by čerpací stanice měnily ceny PHM během dne nebo cyklicky v průběhu týdne? Napište nám o tom do diskuze pod článkem.

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků