Nejcennější značkou aut je Toyota. Drží se před BMW a Mercedesem

14 komentářů

pedros88
28. května • 22:10

pochopitelně, Toyoty máme od devadesátých let asi už pátou nebo šestou generaci a ani jednou problém, navíc jako offroady asi nepřekonatelné :)

JA-NE
29. května • 12:47

tak dobre:-D je cennejsia ako Mercedes ;-)

JA-NE
28. května • 16:13

Toyota leda tak ve snu...

Peter
28. května • 22:45

asi jsi žádnou nikdy neměl. Od r. 2000 už mám 5-tou . 3x Corolla( 89,99, 06-nová, Avensis 2000, Avensis 2013 nový) .Neznám problémy evropských značek, pouze olej, benzín, voda do střikovačů a brzdy. ročně cca 22 tis.km. toť vše.

JA-NE
29. května • 9:49

ale my sa bavime o cennosti znacky... nie o tom ako ste spokojny ;-)

Jenda
28. května • 15:38

Jedině Mercedes..

Jarda
28. května • 10:45

A jak si cení naši škodovku,nikde jí nevidím a přitom Bob,Steve a George prý říkali,že Superb je lepší než BMW. Tak snad za rok.

Karel
29. května • 8:15

Tam není spousta autoznaček, jejich nějaký model je lepší, než něco ze žebříčku... ale ono jde o hodnotu značky, ne cenu jednoho auta.

Zelí
28. května • 7:33

Nejcenější značkou v automobilové branži je bez jakékoli pochybnosti MB.

Jan
28. května • 8:28

Mojí nejcennější značkou je Renault;-)

Zelí
28. května • 9:50

No určitě lepší volba než otisk bavorské zádele s anální dírou.

Josef
29. května • 22:15

V návaznosti na tvůj "odborný" projev, který zde opět projevuješ, připomínám milé Zelí tvůj příspěvek
Zelí | 23. 05. 2015 09:42 | [78.80.205.xxx]
Studium je už strašně dávno za mnou. Profesoři a docenti už jsou v jiném světě a asáci jsou profesory (u některých kupodivu).
moje reakce:
Josef | 24. 05. 2015 12:53 | [213.220.246.xxx]
Milé Zelí, uvědom si, že podstatné v diskusi (nejen zde v Autorevue) není vzdělání, ale úroveň příspěvků (forma a obsah). Formou (rádoby „žargonem“) a obsahem tvých příspěvků prokazuješ, že jsi „puberťák“, který jen provokuje a na něco (někoho) si hraje. Typické pro „pardály“, kteří prošli studiem VUT v Brně (nebo ČVUT v Praze) v „dávných“ dobách, bylo to, že klasické vzdělání, které jim dali profesoři z dob „baťovské“ éry na reálkách a potom na VŠ, mělo vliv na jejich písemný projev a formulaci myšlenek. To, co předvádíš ty, milé Zelí, je tomu na míle vzdálené. Výjimky ale potvrzují pravidlo. Bylo období v 50. létech, kdy na VŠ byli vysláni stranou dělnické kádry, kteří svým „údernickým“ přístupem a s podporou strany dokázali absolvovat VŠ třeba za 2 roky. Unikátní to bylo u právníků (viz. JUDr. Polednová), u techniků se to moc neosvědčilo, protože v projekci a vývoji se nic „okecat“ nedá, a proto se to na technických VŠ vrátilo brzy k relativnímu normálu. Tvůj despekt k USA, který jsi projevil v několika příspěvcích a též i urážlivé nacionalistické a šovinistické názory vůči Německu (které jsi umírnil do podoby „germánských nadlidí“) by možná potvrzoval tvůj původ a způsob absolvování VUT. Jenže tvůj slovník a vyjadřovací způsoby a reakce spíše ukazují na toho „puberťáka“, který si na něco hraje a jen provokuje. Ještě je zde jedno vysvětlení – stařecká senilita spojená se schizofrenií. To je už ale hodně přitažené za vlasy, že milé Zelí?
Jako ukázku tvé myšlenkové konzistence a „rukopisu“ v příspěvcích uvádím tvé příspěvky ve vedlejší diskusi s názvem: „Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100.“
Každý s může udělat obrázek sám.
Zde je ještě ta ukázka tvých příspěvků milé Zelí (pro zamyšlení):
Po e-naftě je tu syntetický e-benzín. Má oktanové číslo 100
Zelí | 22. 05. 2015 09:30 | [78.80.205.xxx]
Tady jde hlavně o to, co udělat s přebytky zelené energie z větru a slunce.
Reakce - Adolf | 22. 05. 2015 09:49 | [109.69.214.xxx]
Strčit dráty Merklové do prdele??
Reakce - Zelí | 22. 05. 2015 10:40 | [78.80.205.xxx]
Merkelové ... to by nemělo žádný praktický význam. To by se muselo strčit všem germánským nadlidem a všem aktivistickým skupinám v evropě a na světě a pak těm, kteří stojí v pozadí těchto aktvistických organizací.
XYZ | 23. 05. 2015 10:48 | [94.112.79.xxx]
Cožpak o to, ono se dají i jednoduše vyrábět tužky z diamantů, ale z ekonomického hlediska to trochu kulhá.
Odpověď - Zelí | 23. 05. 2015 14:04 | [78.80.205.xxx]
O ceně 1litru e nafty nic nevíme. To nám nesdělili. Nicméně pokud k výrobě použiješ zelenou energii, která má v době přebytku i zápornou hodnotu, pak pokud z této elektřiny vyrobíš něco s kladnou hodnotou, tak je to možná i výdělečné. Ale nelze to říct s jistotou, protože nám chybí ty čísla.
Fantomas | 22. 05. 2015 15:28 | [213.226.223.xxx]
Uhlík a Praktik:
Pánové, vy si z toho děláte šoufky, ale nejspíš jste nebezpečně odhalili něco, co jste odhalit neměli - důmyslný systém, nazvěme ho třeba Evropská ekopumpa, který pomocí slunce, větru a dotací zaměstnává sám sebe a v uzavřeném systému přetváří CO2 na čistý zisk do něčí kapsy.)
Odpověď - Zelí | 22. 05. 2015 17:00 | [78.80.205.xxx]
Zelená politika nahrála již několik bilionu dolarů do kapes různých vykuků. Takže některým se to vyplácí.Na závěr si jen dovoluji připomenout milé Zelí, že nejsi schopen vůbec pochopit kritéria, podle kterých se hodnotí "cena" značky. I když jsem to v jiné diskusi uváděl i s odkazy na příslušné zdroje objektivních informací, na tebe (tvůj "mozkový" trust) to nemá žádný vliv. Ještě že si už nehraješ na vysokoškoláka a opět hraješ pro tebe typickou roli puberťáka provokatéra s prázdnou hlavou.

Zelí - blbeček z pohádky
28. května • 10:35

Bavorské zadnice - BMW 328i, BMW M1, BMW 2002 turbo, BMW 635 CSI, BMW 850 CSI, BMW M3 e30, BMW M3 e46 CSI, BMW M3 e92 GT3 :-D

Zelí - blbeček z pohádky
28. května • 10:42

Pardon, BMW M3 e46 csl a ještě BMW 3.0 csl.

Doporučujeme

Články odjinud