Nedomyšlené značky na přání: když o ni přijdete, novou nedostanete

Od začátku ledna si mohou provozovatelé motorových vozidel v České republice poprvé oficiálně zažádat o registrační značku na přání. Zájem řidičů je značný, v pondělí 4. ledna se na úřadech tvořily dlouhé fronty zájemců o unikátní kombinaci písmen a číslic na značce. 

Problém může nastat, pokud řidič značku na přání ztratí nebo mu ji někdo ukradne. V takovém případě není možné vystavit náhradní tabulku. Upozornily na to Novinky.cz.

„Náhradní tabulka vydávána nebude. Řidič si tedy při její ztrátě bude muset pořídit běžnou registrační značku, nebo si zaplatit novou značku na přání. Ta ale musí mít jiné znění, protože původní značka bude v registru kvůli možnosti zneužití provždy zablokována a ztratí platnost,“ citují Novinky mluvčího ministerstva dopravy Tomáše Neřolda. 

Značky na přání přitom nejsou nijak levná služba, zájemce zaplatí dohromady 10 000 Kč – po pěti tisících za přední a zadní tabulku.

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků