Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Porsche si na letošní Ženevu připravilo parádní verzi modelu 911. Provedení R má manuál, atmosférický šestiválec a ve standardní výbavě v autě nenajdete třeba ani rádio a klimatizaci. Celkem je v plánu série čítající pouze 991 kusů a asi nikoho nepřekvapí, že ta byla vyprodána prakticky hned. Takže jestli tohle auto přesto chcete, musíte se spolehnout na nákup z druhé ruky a taková příležitost na sebe nenechala dlouho čekat.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Porsche

Porsche 911 R na videu a dalších fotkách. Stojí přes 5 120 000 korun

Na mobile.de už jeden inzerát najdeme. Bohužel si dotyčný zvolil klimatizaci i navigaci, takže to zas tak puristická verze není, ale na přítomnosti atmosférického motoru a manuálu se nic nezměnilo. Co se ovšem změnilo, to je požadovaná cena.

Porsche 911 R šlo do prodeje s cenou 189 544 eur (5 120 000 korun), exemplář, který je k dispozici, stojí (něčeho se chytněte) 745 000 eur. Jinak řečeno, prodávající si naúčtoval přirážku ve výši patnáct milionů korun. 

Pokud vám taková přirážka připadá jako nehorázná, pak můžeme připomenout případ jednoho LaFerrari, které bylo (tedy stále je) na prodej v přepočtu za 113 milionů korun. Původně tohle auto stálo 35 milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků