Co se týká "vnitřní cirkulace vzduchu" tak přeci jenom se dnes ještě vyrábějí nové auta bez této výbavy. Kupte si třeba C1/108/Aygo bez klimatizace....
Vážení diskutéři, když některé z Vás názory redakce tak rozčilují, divím se, že tyto články vůbec čtete. I v redakci pracují lidé a někteří z nich jsou majitelé aut různých značek a rovněž tak jako vy, ani oni nedají dopustit právě na tu svou značku. Zajímalo by mě, zda jste se někdy někdo zamyslel při čtení popisů výbav vozidel a uvědomil si, co že se to vlastně v těch popisech píše? Mnohdy se tam vyzdvihují věci, které jsou naprosto běžné v základní výbavě, i věci bez kterých by vlastně auto ani z prodejny vyjet nemohlo. Já se přiznám, že popis výbavy vždy pečlivě čtu, ale nikdy mě nenapadlo se zastavit nad tím, čeho si právě páni redaktoři všimli a s nadsázkou nás úsměvně :-D o tom informovali. Alespoň mě to pobavilo. Děkuji jim. Jo a ještě maličkost, právě jsem si zakoupil nový vůz GOLF 7 Variant ve výbavě Comfort Edition a musím zde říci všem, po všech stránkách 100% spokojenost B-]. Nedám na něj dopustit a to mi již pár vozů rukama prošlo.
Ale jdi Ty brepto. :-D
Opravdu diskuze na úrovni.
super, gratulujem. A aj si si doplatil za zaruku? Alebo sa spolahnes na obligatne dva roky a nemecku "kvalitu" od Ahmeda?
gg. Tvá inteligence je až zarážející. Zrovna jako ta německá kvalita, která je vždy špičková.
Fešáku, musis si nejdříve zjistit co se všechno nabízí v rámci prodeje. Některé autosalony dávají záruku 4 roky jako benefit zdarma. Samozřejmostí je i německá kvalita.
Další díl Šmejdi útočí!??? :-D
No a proč ne? Podívej kolik normálních lidí těch pár grafomanů s obsedantně kompulzivní poruchou vždy spolehlivě pobaví. Už i redaktoři z nich mají prču.
Na to dojíždění do práce a taxikaření pro děti / škola, kroužky /, suplujícíce tak veřejnou dopravu, potřebuji lidové vozítko. Jednoduché i na údržbu, ale s držákem motorem, který není žrout, nepřeplácané elektronikou. Nic takového na trhu neobjevuji, snad kromě Dacie( Rumunsko/Francie ) a to zrovna nemusím. Zrovna jako nynější trend maminek ( asi zelených ), " of roud ".
Co je zvlastni na komfortnich sedadlech? Nektere vybavy maji tyto jine sportovni
Ono jde spíš o to, jak je to pojmenované. O tom, že jsou v autě sedadla snad není pochyb ani u Dacie a současně se žádná automobilka nepochlubí "nekonfortními" sedadly a kdyby je měla. Sportovní sedačky, jak volba navíc, super. Základními sedadly ale není třeba se chlubit.
viz Honda - vy jste teda odborníci - páni novináři - testujte jenom škodovky, to by Vám šlo a neserte se do jiných aut. Chcete pobavit okolí - viz. volitelné otevírání dveří a víte kulový, co to znamená - AMATÉŘI!!!!! To jenom něco pro pobavení. HA - HA.
A co kdybyste si dal tu práci a vysvětlil nám to? Neznalé osoby z řad čtenářů i redaktorů by to jistě ocenily.
Smysl pro humor holt některým spoluobčanům schází. Pro tupé a nemyslící: redakce nenapadala funkce jako takové ale jejich dementní deklaraci v ceníku. Máš s tím nějaký problém?
Ano, mám s tím nějaký problém - a co jako? :-D
evidentne su ludia, ktori su na kusy plechu tak citlivy ze urazka na ne je ako by urazala ich samotnych :)
Víš, jak se Slovensky řekne topičova žena? Choť do piče.
a vis jak se slovensky rekne sépiák....... kretén
viz Honda - nejdřív si zjistěte, co je to volitelné otevírání dveří a pak něco pište, páni novináři. :-PB-]:-D
No a co to teda je?
netreba svoju oblubenu znacku tak prehnane branit, naozaj to znie usmevne ked je napisane v cenniku volitelne otvaranie dveri. Priznam sa ze v passate je presne tato ista funkcia manazovatelna cez maxidot ale v cenniku som nieco podobne nenasiel.
slovo manazovatelna, to o tobě hodně vysvětluje......B-]
dakujem za analyzu osobnosti, pan G. ..viac k veci asi nemas a mat nikdy nebudes B-]
Protože si ji každý může od citygo po bentley nastavit sám. U verzí, které "to mají" přes menu, u verzí které "to nemají" přes diagnostiku.
Chvíli jsem při čtení článku měl pocit, že je 1.4....:-DKdyž už si dali autoři tu práci, tak měli být stejně důslední při zjišťování, co vlastně které položka výbavy znamená, u všech aut (viz. Peugeot).Tourer má opravdu volitelné otevírání dveří, lze totiž nastavit, zda se má dálkovým ovládáním odemknout zámek jen u řidiče nebo u všech dveří. I když bylo by zajímavé, kdy by položkou "Volitelné otevírání dveří" bylo myšleno to, že Honda dodá k auto nějakou obsluhu, co bude fyzicky otevírat dveře podle aktuálního přání řidičova...:-))
Francúzske autá nie sú moja šálka kávy, ale Peugeotu sa musím zastať. Pokiaľ mám informácie z minulosti od áut Citroen, tak ten programovateľný tempomat by mal byť presne to, čo mi na dnešných tempomatoch chýba. Možnosť uložiť si 3-4 rôzne rýchlosti do pamäte (pre každú rýchlosť by samozrejme mal byť na volante samostatný ovládač) - napr. 50-ku, 70-ku, 90-ku a 120-ku. Teda rýchlosti, ktoré sa najčastejšie v danej krajine používajú. Potom mi po prejazde dediny 50-kou stačí na 90-ku stlačiť zvolený knoflík a nemusím vždy nohou pridávať plyn. Nielen na Slovensku je bežné, že v obci je 50-ka, pri konci obce na rovinke 70-ka, a tabuli označujúcej koniec obce je možno ísť 90-kou. Takto by som si troma tlačidlami vystačil na jazdu mimo diaľnic.Reálne som to v aute ešte nevidel, len som o tom pred časom čítal (len jednou-dvoma vetami), zvyšok som si domyslel podľa toho, ako by som si to ja predstavoval. Ideálne by bolo, keby som si na tom tempomate mohol ešte nastaviť, či sa jednotlivé rýchlosti majú z pamäte po vypnutí motora vymazať alebo tam majú ostať zachované.
No dejme tomu, znamená to ale dalších x tlačítek, přitom současná auta jsou jimi zaplácaná ažaž, viz například Focus. Navíc spektrum kreativity CZ+SK úředníků určujících dopravní značení je tak pestré, že bych tlačítek potřeboval hejno (30-40-50-60-70-80-90-100-110-120-130). Z pohledu praktického využití bych osobně dal před programovatelnými tlačítky přednost volbě páčkou či tlačítkem s krokem 1 a 10km/h, jak to mají například BMW, Audi, VW a další. Na konci obce podržím páčku/tlačítko a nastavení rychlosti skokově zvýším na požadovaných (třeba 90kmh), což indikuje vnější LED kruh rychloměru.
U nás to už múdre policajné hlavičky vyriešili. :-D Postupne rušia 40-ky, 60-ky a 80-ky a zostávajú len 30-ky, 50-ky, 70-ky a klasická 90-ka. Niekto prišiel na to, že 10 km je malý odstup a tak nechali len tieto. Nie všade, ale väčšinou to tak funguje. Takže pre jazdu v obci stačia 3 tlačítka. Pre jazdu na diaľnici tiež 3: 140-ka, 120-ka a 100-ka.Takže ak by tých tlačítka boli 4, stačilo by to až-až.
Apropos, nemáte na dálnici v obci obecný limit 80km/h jako CZ? To by byl osmý čudlík.....
Nie, v policajnom slovakinstane je v obci na dialnici 90tka. :-D
Takže pro Slovensko 7 tlačítek. U nás ne. My to spektrum máme kompletní. Kouzelné je to, že na jednom kilometru silnice se povolená rychlost mění i 6x. Obec 50-70-50-80-70-50 není žádnou výjimkou.
treba ve FR je casto v obci k videni i 45...
Ano, je to presne tak, jak si to popsal.
To bude asi pravda, ale proč tomu neříkají tempomat ale regulátor? :-D
Protoze muzes mit "Regulator rychlosti" a "Omezovac rychlosti". A taky to lip zni ;)
Bravo redakce! Tato ironie se Vam povedla. Docela jsem se pobavil. :-D
Tlačítka jsou fuj, dneska letí multidotyková obrazovka palubního počítače..:-)A nebo ještě líp, hlasové ovládání. To už bychom ani plyn nepotřebovali...:-))
Jojo, vzhledem k absenci českého/slovenského menu u řady značek se naučíme japonsky/korejsky/francouzsky/čínsky, abychom to mohli ovládat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.