Ne, tohle není Honda Goldwing aneb čínské kopírky opět v akci

Luxusní cestovní koráb Honda Goldwing patří k nejikoničtějším jednostopým strojům. Často ho poznají a umějí pojmenovat i lidé, jimž jinak motocykly mnoho neříkají. To ale nemůže zabránit čínským konstruktérům, aby se nechali tvary Goldwingu „inspirovat“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vlevo a uprostřed čínská kopie, vpravo originální Honda Goldwing

Celá záležitost je o to pikantnější, že tyto obrázky jsou součástí žádosti o patentovou ochranu u čínských úřadů. Správně, výrobce Jiangsu Xinri si nechává patentovat ukradený design.

Zajímavosti | Auta z Číny | Autosalony | Premiéry | Design

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

Zatímco originální Goldwing je poháněn plochým šestiválcem, v tomto případě má být motocykl elektrický. Takže ty „hlavy válců“ trčící do stran jsou tam jednoduše jenom proto, že Číňané okopírovali vzhled japonského stroje se vším všudy. 

Zdroj: Visordown

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků