to rovnou můzete zrusit vsechny normy a budou se delat nornalni auta.
A teď ať se nám vyjádří ekologové, kteří tvrdí, jak tyto limity zlepšují (už prý prokazatelně) naše životní prostředí a jak se kvalita ovzduší na místech hustého provozu zlepšila proti dřívějšku.
Tak Londýn a Paříž se pořád zhoršuje vzduch pokud vím, a že by tam nacpali do těch ulic víc aut, to se mi nezdá. Ale dieselů přibylo ;)
Aut je spíš víc než bývalo, ale hlavně toho dnes najezdí daleko víc. Jezdí se furt a všude, nikdo už dnes neudělá krok pěšky. Jak má být vzduch čistší?
protože se vzdálenosti zvětšily, dřív jsi mohl žít v jedný vesnici nebo ulici ve městě a nemuset vytáhnout paty, krom úřadů. dneska je vše mnohem mnohem vzdálenější, už nejsou obchůdky, ale obchodní centra, nejsou doktoři, ale nemocnice, živnostníci zůstali, ale musí za zákazníky cestovat. opravdu bez individuální dopravy dneska chcípneš hlady, bez peněz, bez ošetření
To je pěkná blbina. Kdyby lidi nebyli líní, stále by většinu věcí obstarali pěšky. Nedávno jsem dokonce zjistil, že je rychlejší obejít si běžné nákupy v menších obchůdcích, než strávit hodinu v nákupním centru či supermarketu. A ještě tou procházkou udělám něco pro zdraví. Své i toho okolí...
blbina? a kolik si toho přineseš? svačinu? a pro celou rodinu? :-D mimochodem, tydne nachodim 20 - 30 km nejmin, mimo práci. kolik Ty? jsi ušel těch 500 metrů a máš vybráno. přesto soukromě najedu pětadvacettisíc km, smrdutým dieslem. jinak k tematu, jsem rád, že konečně rozbouřila diskuze o škodlivosti ropných motorů. 19. století páry, 20. století ropy, je načase ukázat nový zdroj energie na 21. století
To jsi frajer... a neumíš si za tu dvacku dojít ani na nákup? Asi tak velkej frajer nebudeš... Vidíš, během deseti kilometrů týdně nemám problém nakoupit pro rodinu, existuje něco jako batohy a pevné tašky, ve kterých odnesu i týdenní nákup... Snadné, jen to chce nebýt líný a používat hlavu.Zdroj energie pro 21. století je jednoduchý... elektřina. Akorát proti ní všichni ti odpůrci "všeho" neustále bojují... protože jsou co? Protože jsou hloupí...
Elektřina je zdroj? Zdroj je tedy zásuvka, že chytrouši.
Elektřina přece není zdroj, elektřina je energie. A nám jde o její zdroj, který nemáme.
Nemáme zdroj elektřiny? No tak definitivně rozkopeme celé severní Čechy kvůli hnědému uhlí a postavíme tam další čtyři eko uhelné elektrárny, jižní Čechy rozjebeme těžbou uranu, postavíme tam další dvě atomovky, jaderný odpad budeme sypat Pražákům do Vltavy, poddolujeme komplet severní Moravu, uhlí spálíme opět v tepelných elektrárnách a budeme vysmátí. No ne? Jo a abych nezapomněl, tak Babišovi poryjeme všechny jeho pole solárními panely a budeme se mít jak v ráji, všude budou jenom tiše bzučet elektroauta no a většině to může být stejně jedno, protože kWh bude stát dva tácy a 99,9% národa na to nebude mít.
Sám jste přesně popsal jaké ty naše současné zdroje elektřiny jsou a komu a jaké "výhody" přinášejí. Je tedy jasné, že by to chtělo zdroje lepší, jenže takové nemáme.
Na čase opravdu je, jen jsem ten nový zdroj ještě nenašli. Nebo možná našli a tajíme to.
Vzdálenosti se zvětšují s tím jak roste blahobyt a lidé si mohou dovolit pro všechno někam jezdit.
á pán v Paříži nebyl B-]
Mohl byt. Ale treba zrovna nebyla totalne ucpana. Ale s dementni organizaci dopravy normy neumi pracovat.
takze naftovej jedomet bude moct chrlit 80*1.6 = 128mg/km jedovatého NOxtedu jen o něco min, nez byl limit pro benzin od euro3, tedy od roku 2000.nebude lepsi ty jedomety zakazat?
I tak je to pokrok, protože některé dnešní diesely v reálném provozu klidně překračují hranici 1000 mg/km, což je vyšší hodnota, než limit pro Euro 1.
Netřeba zakazovat, tímhle postupem se prostě přestanou vyrábět nebo budou pro zákazníka neúměrně drahý :-)
V roce 2017 bude paltit norma Euro 6c, což bude úplně jiná norma než současná E6b a vozidla budou také vybavena jinými, rozšířenými systémy na odstranění NOx, takže celý je to o ničem nebo někdo zaspal vývoj a lobuje za pozdržení platnosti očekávaných pravidel.
Tak enderaci sou mistři tolerance, to se není co divit, že nesouhlasí.
Ono je to cele postavene na palici. NOx jsou problem ve mestech a v tunelech, mimo ne je to naprosto okrajova a bezvyznamna zalezitost. Stavajici synteticky test, ac laboratorni, tohle jakztakz respektoval. Otazkou je, co ted posahani mocipani vymysli za kravinu aby prokazali svou akceschopnost. A jak na to zareaguji automobilky, protoze i hybrid je v podstate jen podvod na emisni limity.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.