Nástupce Lamborghini Murciélago se začíná odhalovat. Bude z toho Jota?

Již delší čas není žádným tajemstvím, že konec života současného Lamborghini Murciélago se neodvratně blíží. Již několikrát jsme měli možnost vidět špionážní fotografie nového vrcholného modelu značky, který by podle všeho mohl nést jméno Jota. Nyní konečně přispěla svou trochou do mlýna i samotná automobilka, ale zrna je skutečně poskrovnu.

Lamborghini totiž zveřejnilo jedinou fotografii, na níž můžeme vidět celou škálu aktuálně vyráběných vozů s býkem ve znaku a k tomu kus přední kapoty dalšího do party. Nechybi ani obligátní informace „Již brzy...”, tím ale celá italská „story” končí.

Naštěstí jsou tu i další zdroje informací, a tak snad s jistotou můžeme říci, že Jotu, nebo jakkoli jinak pojmenovaný vrchol nabídky Lamba budou moci vybraní zákazníci vidět na první prezentaci již v červenci, veřejnost se pak oficiální premiéry dočká až na autosalonu v Paříži.

Technika vozu je ryze spekulativní záležitostí, hovoří se o výkonu 670-700 koní z motoru V12, pohonu všech kol a dvouspojkovém automatu. Více nám snad sama automobilka řekne... již brzy...

Klepněte pro větší obrázek
Stádo italských býků se již brzy rozroste...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků