Nástupce Bugatti Veyron se jmenuje Chiron. Uvidíme ho v Ženevě

Automobilka Bugatti nyní oficiálně potvrdila, že nástupce supersportu Bugatti Veyron, nejrychlejšího sériově vyráběného auta všech dob, se bude jmenovat Chiron na počest slavného továrního jezdce značky Bugatti v meziválečném období.

Louis Chiron byl aktivní ještě po válce a dokonce startoval i v rodícím se šampionátu Formule 1, kde se z patnácti závodů umístil jednou na stupni vítězů.

Retro | Sportovní auta | Fascinace

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Pokud jde o nový supersport Bugatti Chiron, uvidíme ho v produkční podobě na jaře autosalonu v Ženevě. I když ještě není úplně jasné, jakých dosáhne výkonů, víme, že ho bude pohánět upravený šestnáctiválec z Veyronu. Cílová hodnota výkonu je 1500 koní a opět by se mělo jednat o nejrychlejší auto planety.

Michelin připravil speciální pneumatiky exkluzivně pro Bugatti Chiron, které mají zvládnout maximální rychlost až 480 km/h. Ty budou obouvat 20" ráfky vpředu a 21" ráfky vzadu. Za těmi se budou ukrývat až 420mm brzdové kotouče. Bugatti vyrobí maximálně 500 vozů Chiron.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků