Náš tip: Pořiďte si 8 těchto nyní ještě dostupných, ale brzy již klasických aut

17 komentářů

Kos
13. března • 16:12

Jake tam jsou prosim auta? Nejaky "kosoctverec" to dal schvalne tak, aby na ostatni za Alfu nebylo videt :-/

Jyrki
13. března • 22:03

No...to bylo cely, dal nema smysl cist. Kdyby autor chtel, aby sis to precetl cely, dal by to prece na jednu stranku ;-)

Antiautomat
13. března • 7:45

...nazvat Saab 900 s turbom 'nijak rychlym' autom je dost relativne.
Co tym 'rychlym' autom potom je? Octavia 1.0 TSi ? :-D

Tom
13. března • 17:39

Zalezi na tom, co si od tim pojmem predstavit. V primce je rychle jak svi.., ale v zatackach to jiz tak savne neni, i vzhledem k pomerne jednoduche zadni naprave.

defender110
13. března • 6:01

SAAB 900 turbo všemi deseti, vlastně dvaceti. To nebude brzo klasika, to už je dávno klasika, youngtimer s obřím charisma, koulema a stylem jak málo co. Bohužel spolehlivost pokulhává a náhradní díly jsou drahé jak na Rollse. Ale to k tomu patří. Klidně tam přidejte i Land Rover Defender, již se nedělá a stává se z něj silně lukrativní zboží. ;-)

kubat
12. března • 22:57

Vemte si třeba takový Nissan Bluebird.
Na celém mobile.de je jenom 10 kousku.
Můj otec ho do podzimu používal než ho nějaký blbec zkrátil o půl metru.
Už chtěl dělat veteránské značky... Úplně atypické auto, japonská nafta a hatchback.
No Nissan skončí nejspíš na Slovensku u jednoho nadšence.

jsou to šmejdi
14. března • 15:56

Proč chtěls veteránské značky na auto v běžném provozu, tedy s bílým tp??? Víš vůbec co to je?Jinak tvrdíš, že na světě jich je deset kousků. Koukám po nich a úplně náhodou se všech deset prodává na http://www.classiccarsforsale.co.uk/nissan/bluebird... a ten tvůj je jedenáctej ... .tak asi blbě počítáš.

Adamantium
19. března • 23:27

"Na celém mobile.de je jenom 10 kousku."
Nauč se číst..

milanekjablonecak
12. března • 20:58

205 GTI jsem jako spolujezdec jel v roce 88, to byla fakt prda, tenkrát tady toho moc nebylo, nicméně v současný době je otázka, co bude z toho dřívějšího mejnstrýmu rúst na ceně, moc bych tomu nevěřil, pokud to nebude mít někdo jako konzervanta v garáži.

lethal924
8. dubna • 14:43

Ja si naopak myslim ze 205 GTI je prave ted docela zajimava investice. Je to urcite legenda a zacina byt o ni zajem. Dopadne podobne jako golf 1 GTI, ale nebude tak moc napadeny tunerama (ikdyz taky). Divim se ze je jeste k sehnani za rozumny peniz v docela dobrem stavu. A samozrejme bude mit hodnotu jen pokud o nej bude dobre postarano, ale neznam moc lidi kteri by dneska chteli parkovat golf I GTI nebo treba M3 e30 venku na ulici :-)

lukas
12. března • 20:03

Já bych třeba uvítal Renault 25, stylové nadčasové auto :)

John Doe
12. března • 18:57

Alfa? Alfa moze byt klasikou len v tom zmysle ako vsetky ostatne Alfy.Podpriemerna kvalita a mizerna spolahlivost. K tomu dizaj taveneho syroveho trojuholnika, ktory niekto nechal na slnku.Calibra nebola zla, ale prisla v dobe, ked Mazda mala MX-6, Honda Prelude a Toyota Celicu. V tejto spolocnosti je Calibra druha liga.BMW je BMW... nic viac, nic menej, takze stat sa klasikou nema narok, pretoze nielenze nicim nevybocuje z priemeru BMW, ono nicim nevybocuje per se.

lethal924
6. dubna • 1:28

Ty si strasny expert. Z toho co jsi napsal lze snad jen usoudit ze jsi vubec necetl clanek a jen prolistoval fotky.A prat se nebudu! :-P

Battt
12. března • 16:41

XM byl nejvetsi krap a kasicka co jsem kdy mel. Ale jinak pojezd dobry, to se musi nechat..

Bobby Deerfield
15. března • 21:07

Kupovals ho nový?

JK
14. března • 14:19

Já z vlastní zkušenosti musím nesouhlasit. XM jsem měl od roku 1998 do 2003 (byl to 2.0i z r. 1993) a najel jsem s ním okolo 100 tis. km. Lil jsem do něj jen benzín a měnil olej. Za celou dobu jsem měnil jen těsnění pod víkem ventilů a bylo nutno přetěsnit "kostku". Při koupi mělo najeto něco přes sto.

Sir CHerokee
12. března • 14:26

Alfa Romeo GTV je krásná dodnes! A s 3 litrovým šestiválcem i unikátní! Jsou ale i další nové vozy....kdo má rád hot hatche, dokud ještě jde je možnost 3/5 dvéřová Ford Fiesta ST s 4 válcovým motorem, jak skončí přechází na 2-3 válcové shity, přestože současná je doteď pasována na krále své třídy.

Doporučujeme

Články odjinud