Jake tam jsou prosim auta? Nejaky "kosoctverec" to dal schvalne tak, aby na ostatni za Alfu nebylo videt :-/
No...to bylo cely, dal nema smysl cist. Kdyby autor chtel, aby sis to precetl cely, dal by to prece na jednu stranku ;-)
...nazvat Saab 900 s turbom 'nijak rychlym' autom je dost relativne. Co tym 'rychlym' autom potom je? Octavia 1.0 TSi ? :-D
Zalezi na tom, co si od tim pojmem predstavit. V primce je rychle jak svi.., ale v zatackach to jiz tak savne neni, i vzhledem k pomerne jednoduche zadni naprave.
SAAB 900 turbo všemi deseti, vlastně dvaceti. To nebude brzo klasika, to už je dávno klasika, youngtimer s obřím charisma, koulema a stylem jak málo co. Bohužel spolehlivost pokulhává a náhradní díly jsou drahé jak na Rollse. Ale to k tomu patří. Klidně tam přidejte i Land Rover Defender, již se nedělá a stává se z něj silně lukrativní zboží. ;-)
Vemte si třeba takový Nissan Bluebird.Na celém mobile.de je jenom 10 kousku.Můj otec ho do podzimu používal než ho nějaký blbec zkrátil o půl metru.Už chtěl dělat veteránské značky... Úplně atypické auto, japonská nafta a hatchback. No Nissan skončí nejspíš na Slovensku u jednoho nadšence.
Proč chtěls veteránské značky na auto v běžném provozu, tedy s bílým tp??? Víš vůbec co to je?Jinak tvrdíš, že na světě jich je deset kousků. Koukám po nich a úplně náhodou se všech deset prodává na http://www.classiccarsforsale.co.uk/nissan/bluebird... a ten tvůj je jedenáctej ... .tak asi blbě počítáš.
"Na celém mobile.de je jenom 10 kousku."Nauč se číst..
205 GTI jsem jako spolujezdec jel v roce 88, to byla fakt prda, tenkrát tady toho moc nebylo, nicméně v současný době je otázka, co bude z toho dřívějšího mejnstrýmu rúst na ceně, moc bych tomu nevěřil, pokud to nebude mít někdo jako konzervanta v garáži.
Ja si naopak myslim ze 205 GTI je prave ted docela zajimava investice. Je to urcite legenda a zacina byt o ni zajem. Dopadne podobne jako golf 1 GTI, ale nebude tak moc napadeny tunerama (ikdyz taky). Divim se ze je jeste k sehnani za rozumny peniz v docela dobrem stavu. A samozrejme bude mit hodnotu jen pokud o nej bude dobre postarano, ale neznam moc lidi kteri by dneska chteli parkovat golf I GTI nebo treba M3 e30 venku na ulici :-)
Já bych třeba uvítal Renault 25, stylové nadčasové auto :)
Alfa? Alfa moze byt klasikou len v tom zmysle ako vsetky ostatne Alfy.Podpriemerna kvalita a mizerna spolahlivost. K tomu dizaj taveneho syroveho trojuholnika, ktory niekto nechal na slnku.Calibra nebola zla, ale prisla v dobe, ked Mazda mala MX-6, Honda Prelude a Toyota Celicu. V tejto spolocnosti je Calibra druha liga.BMW je BMW... nic viac, nic menej, takze stat sa klasikou nema narok, pretoze nielenze nicim nevybocuje z priemeru BMW, ono nicim nevybocuje per se.
Ty si strasny expert. Z toho co jsi napsal lze snad jen usoudit ze jsi vubec necetl clanek a jen prolistoval fotky.A prat se nebudu! :-P
XM byl nejvetsi krap a kasicka co jsem kdy mel. Ale jinak pojezd dobry, to se musi nechat..
Kupovals ho nový?
Já z vlastní zkušenosti musím nesouhlasit. XM jsem měl od roku 1998 do 2003 (byl to 2.0i z r. 1993) a najel jsem s ním okolo 100 tis. km. Lil jsem do něj jen benzín a měnil olej. Za celou dobu jsem měnil jen těsnění pod víkem ventilů a bylo nutno přetěsnit "kostku". Při koupi mělo najeto něco přes sto.
Alfa Romeo GTV je krásná dodnes! A s 3 litrovým šestiválcem i unikátní! Jsou ale i další nové vozy....kdo má rád hot hatche, dokud ještě jde je možnost 3/5 dvéřová Ford Fiesta ST s 4 válcovým motorem, jak skončí přechází na 2-3 válcové shity, přestože současná je doteď pasována na krále své třídy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.