Nákladní vozy v ČR: již 10 let je na trůnu Mercedes-Benz

Svaz dovozců automobilů (SDA) zveřejnil výsledky registrací vozidel v České republice za rok 2011. V kategorii nákladních vozidel (N2 – N3) bylo v roce 2011 registrováno 7962 nákladních automobilů, což představovalo meziroční nárůst o 46%.

Mezi značkami byl opět nejúspěšnější Mercedes-Benz s počtem 1660 registrovaných nákladních vozidel a dosáhl tak tržního podílu více než 20%. Dále se umístily MAN (1410), DAF (1337), Volvo (1055), Scania (781), Iveco (775). 

S prvenstvím za rok 2011 slaví značka Mercedes-Benz v České republice již desátý rok v řadě na první příčce prodejů nákladních vozidel.

A úspěchy sklízí i na mezinárodním poli. V listopadu 2011ocenila mezinárodní komise vůz Mercedes-Benz Actros titulem „Truck of the Year 2012“ a o rok dříve získal ve stejné anketě titul nákladní automobil roku model Atego.

Mercedes-Benz se stal vítězem této prestižní ankety již celkem 8 x a je tak nejúspěšnější značkou v její 36leté historii.
 

Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek