Peugeoty vybavené panoramatickou střechou už jedno organické sklo vozí:Je to právě to rozměrné střešní okno, které je vyrobené z třívrstvého polykarbonátu.A poškrábání bych se rozhodně nebál ani u čelního skla - každý kdo dělá v materiálovém inženýrství mi dá za pravdu jaký obrovský skok se ve vývoji všech materiálů udál za poslední léta.
Má to pouze jeden malinký háček.Polykarbonát se vyrábí z ropy,pouze jeden druh plastu se vyrábí z plynu a zbylých 9 z ropy.Tak a nyní jak dál...
doufám, že čelní sklo bude stále sklem. Na to jak je sklo tvrdé, se i na něm objevují postupem let různé škrábance. Moc dobře si dokážu představit jak by vypadal plast ´při stejném použití. Počítám, že by se muselo co dva roky/50t km měnit.
vypadalo by stejne jako plast na celnim svetlometu, ale pochybuji ze do sveta vyjde celni sklo (plast) ktere nebude mit ochranu proti poskrabani
Vypadalo by ve většině případů podstatně hůř. Málokterý světlomet je tak často drásán tím, co je nalepeno přímo na stěračích či ulpívá na jeho povrchu a stěrače to po něm "honí", jako běžné čelní sklo.Ani u nejdražších "plastových" brýlových čoček se nikdy nepodařilo dosáhnout odolnosti proti poškrábání srovnatelné s obyčejným sklem. Nečekám, že to u autoskel bude jiné.Boční skla - jakžtakž, zadní sklo - možná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.