Prémiové značky padají jak hrušky už delší dobu. Zvláště ty z Anglie. Doba prostě nepřeje exkluzivitě a vkusu. Důležitá je dynamika a to jak technická, tak ekonomická. Na konzervativní přístup není už místo, resp. masová produkce ho důkladně vytěsnila. Už jen velké koncerny si můžou dovolit přešlapy ve formě výroby nevkusného, designově odfláklého či technicky nedokonalého auta, což nahradí masou jiných modelů a marketingem. I proto Škoda Fabia přežila dodnes.
Ještě se spojili s Faraday Future.
Držím AM palce.Trocha zaspali dobu ale DB 11 im pôjde, už teraz majú cca. 1500 záväzných objednávok, majú dobrý projekt s Rapide v Číne.To by im mohlo pomôcť naštartovať novú kariéru. Lebo ak nie veľký hráči si už brusia zuby....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.