Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Někteří jsou pořád toho názoru, že Toyota GT86 a Subaru BRZ mají málo výkonu. Řešeních se dříve ukázalo už několik, a to včetně instalace systému přeplňování, tohle nejnovější je ale poněkud radikálnější. Pod kapotu sportovní Toyoty se totiž stěhuje motor z Ferrari. 

Tuning | Toyota | Sportovní auta | Subaru

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Radikální úpravu má na svědomí společnost Huddy Motorsports, přičemž výsledkem bude driftovací speciál. Pod kapotu GT86 nemíří nic menšího než atmosférický osmiválec používaný ve Ferrari 458 Italia. To mimochodem znamená výkon 425 kW (570 k), což už by mohlo stačit. 

Zajímavosti | Kupé | Premiéry | Sportovní auta | Subaru

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Projekt ještě není ukončen, ale už teď to vypadá na hodně zajímavou záležitost. Uvidíme, za jak dlouho vše dospěje ke zdárnému konci. Prozatím tu máme pár obrázků a jedno video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek