Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Přesně 980 009 korun činí nyní základní cena nové verze pickupu Volkswagen Amarok se šestiválcovým turbodieselem pod kapotou.

Za zmiňovanou částku získají zákazníci agregát naladěný na výkon 150 kW/204 koní ve výbavovém stupni Comfortline. Ten je nejnižší ze tří nabízených. K dispozici je pouze pětimístná verze, takzvaný Double Cab.

Uvnitř se nachází přepracovaná palubní deska, zvnějšku se auto od klasického Amaroku odlišuje pozměněnou přídí.

Motor je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou a hnací síla se samozřejmě přenáší na všechna čtyři kola.

Volkswagen | Premiéry | Užitková auta | Off-roady | Volkswagen Amarok

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Amarok V6 se stejnou motorizací, ale s lepší výbavou stupně Highline, stojí 1 128 009 Kč. Necelých třicet tisíc si pak připlatí ten, který si bude chtít pořídit motor připravený k výkonu až 165 kW/224 koní.

Vrcholnou variantou v nabídce se stává Amarok V6 Aventura. U něho je cenovka 1 393 990 Kč. Jezdí na dvacetipalcových kolech z lehké slitiny, v položkách výbavy je zahrnuta například zadní kamera, multifunkční volant, čalounění v kůži Nappa, kryty pedálů z ušlechtilé oceli, sportovní rám za kabinou a dokonce prahové trubky osvětlené LED diodami.

Časem se prý do prodeje dostane slabší verze 120 kW/163 koní s možností volby rovněž manuální převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků