Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Přesně 980 009 korun činí nyní základní cena nové verze pickupu Volkswagen Amarok se šestiválcovým turbodieselem pod kapotou.

Za zmiňovanou částku získají zákazníci agregát naladěný na výkon 150 kW/204 koní ve výbavovém stupni Comfortline. Ten je nejnižší ze tří nabízených. K dispozici je pouze pětimístná verze, takzvaný Double Cab.

Uvnitř se nachází přepracovaná palubní deska, zvnějšku se auto od klasického Amaroku odlišuje pozměněnou přídí.

Motor je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou a hnací síla se samozřejmě přenáší na všechna čtyři kola.

Off-roady | Volkswagen | Premiéry | Užitková auta | Volkswagen Amarok

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Amarok V6 se stejnou motorizací, ale s lepší výbavou stupně Highline, stojí 1 128 009 Kč. Necelých třicet tisíc si pak připlatí ten, který si bude chtít pořídit motor připravený k výkonu až 165 kW/224 koní.

Vrcholnou variantou v nabídce se stává Amarok V6 Aventura. U něho je cenovka 1 393 990 Kč. Jezdí na dvacetipalcových kolech z lehké slitiny, v položkách výbavy je zahrnuta například zadní kamera, multifunkční volant, čalounění v kůži Nappa, kryty pedálů z ušlechtilé oceli, sportovní rám za kabinou a dokonce prahové trubky osvětlené LED diodami.

Časem se prý do prodeje dostane slabší verze 120 kW/163 koní s možností volby rovněž manuální převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků