Na světě je nový nejrychlejší sériový vůz. Zvládne 427,6 km/h

Svět má nový nejrychlejší sériový automobil. Tento titul si na své konto připsalo monstrum postavené na základě Lotusu Elise. Jmenuje se Hennessey Venom GT a používá motor o výkonu 1260 koní. Na jednom americkém letišti to tento vůz rozjel až na 427,6 km/h.

Hennessey Venom GT je tu, zvládne až 440 km/h

Možná v tuto chvíli namítnete, že Bugatti Veyron přece bylo rychlejší a budete mít pravdu. Verze Super Sport překonala hranici 430 km/h, jenže v sériovém provedení má omezovač nastavený pouze na 415 km/h. Tedy pokud chcete nejrychlejší vůz bez dalších úprav, musíte si pořídit Venom GT. A mimochodem u Hennessey tento výsledek nepovažují za konečný. Prý stačí pouze najít dostatečně dlouhou plochu…

Ostatní značky

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Stejný vůz si pak začátkem ledna připsal na své konto titul automobilu s nejrychlejší akcelerací z nuly na 300 km/h. Tuhle disciplínu zvládne za 13,63 s. Zmíněné Bugatti Veyron Super Sport je téměř o sekundu pomalejší.  

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků