Na světě je další ruská mašina. Prohlédněte si Aton Impulse Viking

V Rusku ví, jak postavit pořádnou mašinu, kterou v terénu jen tak něco nezastaví. Důkazem budiž například Avtoros Shaman 8x8 All-Terrain Vehicle, který jsme vám ukázali koncem září. Dnes můžeme nabídnout další auto podobného ražení. Tentokrát se jmenuje Viking.

Zajímavosti | Video | Off-roady | Ostatní značky

Avtoros Shaman 8x8: Další ruské monstrum se ukazuje na videu

Celé označení je Viking 29031 a nabízí jej společnost Aton Impulse coby svou vlajkovou loď. Viking 29031 měří na délku 5250 mm, široký je 2550 mm a vysoký 2700 m. Rozvor náprav má hodnotu 2980 mm a světlá výška je nastavitelná v rozmezí od třiceti do šedesáti centimetrů.

Aton Impulse nabízí dvě verze. Jedna má pod kapotou naftový motor o objemu 2,24 cm3 a disponuje výkonem 81 kW (110 koní), výkonnější varianta dostala dvoulitrový čtyřválec Ford a nabídne až 120 kW (163 koní), respektive 340 Nm. V obou případech spolupracuje motor s manuální šestistupňovou převodovkou opět z dílny Ford.

Tuning | Zajímavosti

Dartz Prombron Red Diamond: ach, Rusko...

Vzhledem k zaměření auta asi nepřekvapí, že nejvyšší rychlost je pouze 80 km/h. Viking ovšem dokáže také plavat. Ve vodě vyvine až 12 km/h. Auto se nabízí v mnoha verzích včetně provedení pick-up. Dokupovat můžete třeba uzávěrku předního nápravového diferenciálu, palivové nádrže o objemu 2x 100 litrů nebo klimatizaci a další.   

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků