Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Vlastnit Bugatti Veyron je poměrně drahá záležitost, takže případným méně movitým zájemcům zbývají akorát alternativní řešení. To opravdu velmi levné a ne moc vkusné před časem ukázal jistý kutil z Bělehradu, dnes tu máme o poznání propracovanější repliku. A ta je logicky také o mnoho dražší.

Tuning | Zajímavosti | Retro | Kupé | Volkswagen | Frankfurt 2013

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Základem tohoto „Bugatti Veyron“ je Mercury Cougar, které dostalo kompletně novou karoserii. Ta je také důvodem poměrně vysoké ceny, protože prodávající slibuje karoserii vyrobenou z karbonu. Nutno podotknout, že na první pohled nevypadá tato replika vůbec zle a podle toho, co prodávající píše, ani kolemjdoucí údajně nepoznají, že kolem nich nejede opravdové Bugatti.

Sportovní auta | Autosalony | Ženeva 2015

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Důvodem má být kromě jiného i upravený šestiválec a hlavně nový výfuk, který obstará patřičný zvuk. I když se replika na první pohled tváří, že má motor před zadní nápravou, fakticky je pohonná jednotka umístěná pod přední kapotou.

Pokud máte zájem, najdete tohle auto na ebay.com. Dostane ho ten, kdo dá nejlepší nabídku, případně zájemce, který okamžitě zaplatí v přepočtu 1,5 milionu korun. Čas na rozmyšlenou máte nejdéle do soboty 2. dubna. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků