Na Nürburgringu byl zaveden rychlostní limit pro závodní auta

20 komentářů

mipo
15. dubna • 13:09

Oni mají (nejen) němci takové zajímavé názory na umravňování národa. Slyšel jsem, že se u nich zvažuje zvýšení bezpečnosti při boxu tím, že budou muset být soupeři od sebe na větší vzdálenost, než na jakou dosáhnou. Když budou pilně pokračovat, určitě dosáhnou stavu, kdy budou sporty vysoce atraktivní, divácky zajímavé a zároveň bezpečné.

hans
13. dubna • 18:36

...a retardéry a radary a třicítku a pasáty
a hlavou do betonu! 3-[

Spapanek
13. dubna • 7:05

A za zatackou bude stat komisar, bude zastavovat hrisniky a davat jim pokutu... Zkaza nasi civilizace (prinejmensim evropske) je nadosah. Brzy nas prevalcuji kmeny a nabozenstvi, ktera se nebudou soustredit na takove kraviny jako je za kazdou cenu zabranit aby umirali lide pri riskantnich podnicich, treba omezenim rychlosti pri zavodech, ale na to prezit a expandovat

Gouda
10. dubna • 18:12

200 km/h na Flugplatzu není kdovíjaké omezení, v závodním tempu se tady stejně naplno nejezdí. Spíše prospěly ty změny v technických pravidlech, které už byly za účelem zamezení těchto leteckých příhod implementovány v LMP (děravé podběhy například).V Antoniusbüche a na Schwedenkreuzu je to brutální omezení, pro GT3 asi tak o 70 km/h. A omezená Döttinger Höhe ve skutečnosti způsobí změnu nastavení aut "špatným" směrem - zkrátí se převody, zvýší se přítlak. Violá, auta budou na zbytku okruhu ještě rychlejší, a ty pidi restriktory to nezmění. taky by mě zajímalo, jak se bude z Döttinger Höhe ve 250 km/h brzdit do Antoniusbüche na 200 km/h, a pak tudy projíždět jako kačenky, protože se to dá projet i naplno.

Ferda.
10. dubna • 18:02

Ten článek je silně zavádějící.Maximální rychlostní limity se dnes používají běžně. Znalí ví, že třeba závody kamiónů se bez rychlostního limitu neobejdou.

cert
10. dubna • 15:27

To sa mi snad sniva. Rychlostny limit na zavodnom okruhu !!

tito
10. dubna • 14:42

Svět se už definitivně zbláznil.
Vlastně ne, ještě nás čeká omezení rychlosti na 80km/h pro dopravní letadla.

eLzyx
10. dubna • 17:06

hlavně je důležité, aby padaly pomalu ;-)

Zelí
10. dubna • 14:10

Když tam na trať pustí ty japonské nepodarky, které místo po silnici létají vzduchem, tak se holt nemůžou divit, že dojde k neštěstí. Já bych to vyřešil tak, že bych tam nepustil japonské výtvory. Když se to jmenuje hašibuši apod, tak bych je poslal domů. Ať si s nimi závodí doma v Japonsku a neotravují na NS.

Quebe
10. dubna • 12:48

Ty vole, závody s omezenou max. rychlostí, to bude vzrůšo :DAneb další absurdní volovina z choré mysli dobroserů, posedlých utopií zcela bezpečného světa. Diváci tam jdou na vlastní nebezpečí. Když se něco stane, je to smutné, ale to je prostě život a o nebezpečí věděli. Není žádný důvod cokoliv omezovat.

Martin
10. dubna • 12:47

Doufám, že tam bude stát fízl s radarem a nemilosrdně ty svině závodnický zastavovat, kasírovat a přidávat body do řidičáku! #blbost

Antiautomat
10. dubna • 12:15

Hm beztak tieto moderne zavody su asi rovkano zabavne ako sledovat sachovy turnaj medzi pocitacmi. Naozaj brutalny sport. No a preto som to uz davno prestal aj sledovat, strata casu.

Petr
13. dubna • 19:01

Nesmíte koukat na F1. To je opravdu poslední dobou nuda. ale co takhle Caterham CUP, LWCH, nebo australske V8 Supercars? kolem 30 aut na rostu s 5L V8 a podobny vykony.... a když se tahle smečka žene městem, je o zábavu postaráno. A na Bathurstu po 6h prvnich 5 v jedné vteřině? Ne tam se na nudu nehraje ;-)

Neurotic
10. dubna • 11:45

Takže za chvíli se budou v centru města prohánět i ti co ted chodí na okruh, protože kdo by si platil za to, že může jet 50... hlavně nezapomente zakázat obrubníky co kdyby někdo zakopl!B-]

petr
10. dubna • 10:54

pripomina mi to ceske silnice kde misto aby opravili diry a chyby radsi daji znacku silnice a nizri rychlostproc jednoduse zatacku neuprabi aby to bylo bezpecne? zmenit sklon, sirku, apod

Márty
10. dubna • 11:04

Ve finále je každá zatáčka bezpečná...je jen na řidiči jak rychle do ni vjede. Změna parametrů zatáčky by měla za důsledek pouze zvýšení rychlosti v ní....což by při chybě znamenalo tragičtější následky.

Zheiko
10. dubna • 10:50

No a co to bude priste? Omezeni rychlosti na 100kmh? aby se naaahodou nekomu neco nestalo? Kurva, kdyz jsem profesionalni ridic, davam svuj krk na spalek kazdej den co sednu za volant, kdyz jsem zavodnik tak taky... a to ze si stoupnu do zatacky a cumim, to je chyba organizatoru ze me tam pusti, nebo ze me nevaruji dostatecne ze tam stojim na vlastni nebezpeci...tyhle vsechny ochrany a autoritativni zakazy a narizeni mi jdou brutalne proti srsti. V rallye si taky stoupnu do zatacky na vlastni nebezpeci, proc to pak maj zakazovat kdyz me to tam rozsrackuje?

F
10. dubna • 10:49

A nebylo by jednodussi zakazat lidem stat proti te zatacce, kdyz uz jim samotnym nedojde, ze stat proti autu rozjetemu na max neni dobry napad ani za plotem?

caterham
10. dubna • 20:06

Protoze to je jedno z nej mist i pro divaka.. Flugplatu je jedno z nej mist, v kazdem kole se bojim s tesim soucasne...

Zheiko
10. dubna • 10:50

nezakazovat nic, jen tam dat obri napis 'NEBEZPECNY USEK STOJITE JEN NA VLASTNI NEBEZPECI'

Doporučujeme

Články odjinud