Na nové Audi Q7 si údajně počkáme ještě rok

První generace velkého SUV značky Audi patří k nejdéle sloužícím modelům na trhu. Představena byla už na podzim 2005 ve Frankfurtu. 

Zvěsti o příchodu nové generace se objevují v pravidelných intervalech už nejméně dva roky. Vždyť generační obměna technicky příbuzných modelů proběhla dávno. Nový Volkswagen Touareg je na trhu od roku 2010, stejně jako druhá generace Porsche Cayenne. Oba modely přitom používají techniku, kterou dostane i budoucí Audi Q7. 

Zajímavosti | Život řidiče | Byznys | Porsche

U příplatků se nejvíc rozšoupnou zákazníci Porsche Cayenne

Automobilka z Ingolstadtu si ale dává s odhalením nového modelu načas. Britský časopis Auto Express nyní přišel s informací, že světovou premiéru příštího Audi Q7 lze očekávat až na autosalonu v Paříži v roce 2014. 

Podobně jako oba jeho příbuzní nové Audi Q7 mezigeneračně výrazně zhubne. Stále by ovšem mělo být největší z trojice a poskytovat až sedm míst k sezení. Podle Auto Expressu dostane jako první model své značky novou trojrozměrnou masku chladiče. Vzhled přední části by měl částečně vycházet z loňského konceptu Audi Crosslane Coupé.

Tuning | Audi

Audi Q7 V12 TDI: 550 koní od Andersonu

V nabídce motorů není na místě čekat žádná překvapení. Stoprocentně můžeme počítat s přeplňovaným zážehovým osmiválcem 4,0 l i s diesely 3.0 TDI a 4.2 TDI.

Nové Audi Q7 se bude vyrábět v bratislavské továrně Volkswagenu. 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků