Na Nordschleife už si můžete zavolat jako taxi Jaguar F-Type SVR

Zapomeňte teď na malou chvíli na obyčejné taxíky, které vás za pár korun svezou z bodu A do bodu B. Na legendárním Nürburgringu sice také můžete usednout do taxíku, ale tím veškerá podobnost se žlutými auty končí.

Testy | Video | Sportovní auta | Fascinace | Cestování | Kabriolety | Jaguar

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Svezení na horkém sedadle spolujezdce nabízí na Nürburgringu řadu let BMW s vždy aktuálním modelem M5. Od letoška se ale můžete zcela sobecky posadit do dvoumístného Jaguaru F-Type SVR a vychutnat si drtivou jízdu Zeleným peklem.

Jaguar záměrně vybral to nejryzejší auto ze své flotily, takže pod přední kapotou trůní vidlicový osmiválec s kompresorem o výkonu 423 kW (575 koní) a pohonem všech kol. Stovku pokoří za 3,7 sekundy a rozjede se až na 322 km/h. A můžete si být naprosto jistí, že piloti ho nebudou šetřit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Neláká vás svezení v BMW M5 na Nürburgringu? Zkuste zaklepat na dveře v Jaguaru, svezou vás v Jaguaru F-Type SVR

Myslelo se samozřejmě i na bezpečnost, takže dostanete závodní kombinézu, systém HANS (opora krční páteře), kuklu a helmu. Auto je také vybaveno bezpečnostním rámem a závodními sedadly se čtyřbodovými pásy. Podmínkou je proto výška maximálně 195 centimetrů, hmotnost nanejvýš 100 kilogramů a věk nad osmnáct let.

Svezení vás přijde na částku 295 eur (asi 8000 korun) a vychutnat si ho můžete během šestnácti nadcházejících víkendů až do října letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků