Na Nordschleife už si můžete zavolat jako taxi Jaguar F-Type SVR

Zapomeňte teď na malou chvíli na obyčejné taxíky, které vás za pár korun svezou z bodu A do bodu B. Na legendárním Nürburgringu sice také můžete usednout do taxíku, ale tím veškerá podobnost se žlutými auty končí.

Testy | Video | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Cestování | Jaguar

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Svezení na horkém sedadle spolujezdce nabízí na Nürburgringu řadu let BMW s vždy aktuálním modelem M5. Od letoška se ale můžete zcela sobecky posadit do dvoumístného Jaguaru F-Type SVR a vychutnat si drtivou jízdu Zeleným peklem.

Jaguar záměrně vybral to nejryzejší auto ze své flotily, takže pod přední kapotou trůní vidlicový osmiválec s kompresorem o výkonu 423 kW (575 koní) a pohonem všech kol. Stovku pokoří za 3,7 sekundy a rozjede se až na 322 km/h. A můžete si být naprosto jistí, že piloti ho nebudou šetřit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Neláká vás svezení v BMW M5 na Nürburgringu? Zkuste zaklepat na dveře v Jaguaru, svezou vás v Jaguaru F-Type SVR

Myslelo se samozřejmě i na bezpečnost, takže dostanete závodní kombinézu, systém HANS (opora krční páteře), kuklu a helmu. Auto je také vybaveno bezpečnostním rámem a závodními sedadly se čtyřbodovými pásy. Podmínkou je proto výška maximálně 195 centimetrů, hmotnost nanejvýš 100 kilogramů a věk nad osmnáct let.

Svezení vás přijde na částku 295 eur (asi 8000 korun) a vychutnat si ho můžete během šestnácti nadcházejících víkendů až do října letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Jaguar S-Type 2.967
Rok výroby: 2001
Stav: 169 733 km
Cena: 40 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků