Na motorce bezpečně

Pro zájemce o kurz správné a bezpečné jízdy je připraven tzv. Moto trénink, který se koná 15. září na mosteckém autodromu. Agentura Moto Travel, specializující se na zážitkové akce pro motorkáře, nabízí příležitost zdokonalit se v jízdě na motorce pod vedením zkušených okruhových závodníků. Ti poskytnou jak teoretický výklad, tak rozbor jezdcovy jízdy z video záznamu.

„Moto tréninky se zaměřují na „běžné“ motorkáře, kteří tak mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si jízdu na okruhu a bez silničního provozu,“ vysvětluje Jiří Pánek z Moto Travel.  „Zájemci jsou během tréninku v rukou zkušených okruhových závodníků Pavla Oudy, mistra republiky ve třídě Superstock 600, Vaška Bittmana, mistra republiky ve třídě Supersport, nebo Radka Brabce, jezdce týmu Motorace v poháru Czech Endurance Cup,“ dodává Pánek.

Trénink trvá celkově tři hodiny, z toho  60 minut čistého času stráví účastníci jízdou na okruhu. V úvodu absolvují teoretický výklad, po kterém následuje první nácvik a jedno „ostré“ kolo, které je natočeno na videokameru. Záznam je bezprostředně po jízdě rozebrán odborníkem, který jezdce upozorňuje na chyby a hodnotí i celkový styl jízdy. „Právě tuto část našeho Moto tréninku vnímáme jak my, tak účastníci kurzu, jako klíčovou. Jezdec se na vlastní oči přesvědčí, jaké chyby při jízdě dělá,“ říká Jiří Pánek. Poté následuje další jízda na okruhu, ve které má jezdec příležitost využít nové poznatky ze sledování záznamu své jízdy. Na závěr má každý ještě prostor pro konzultaci a debatu s přítomnými odborníky.

Kromě nezapomenutelných zážitků a zkušeností si účastník Moto tréninku odnese domů DVD záznam své jízdy, profesionální fotografii v náklonu v zatáčce a sadu dokumentárních fotografií z celého tréninku.

Program:
45 min: Krátká teorie a pokyny
20 min: 1. trénink - jízda za instruktorem v ideální stopě
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 2. trénink
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 3. trénink - volné jízdy

Cena:
2 900 Kč/motorka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků