Na konci března si můžete za tisíc dolarů rezervovat Teslu Model 3

22 komentářů

Jan
15. února • 15:46

Pokud se v okamžiku představení na tohle auto vytvoří alespoň 12ti měsíční čekací lhůta, může těch 1000 dolarů přinést hezké zhodnocení v podobě prodeje nedočkavcům.

Anonymizovaný
12. února • 23:50

Vidím plno zajímavých komentářů, většinou pesimistických. Doporučuju všem se v elektromobilu svézt a pak hodnotit. Ten propastný rozdíl ve výkonu, jaký je třeba mezi Fábií a Porsche, elektomobily setřou. Všechna auta budou jezdit jako Porsche, protože budou mít elektromotor. A potichu, bez vibrací, bez řazení. Na Teslu se ani to Porsche nechytá co se akcelerace týče. Možná tak Ferrari nebo Lamborghiny, ale to jsou mnohem dražší auta.Pravdou je, že baterky jsou slabá stránka, ale na nich auta od Tesly nestojí. Zdroj elektrické energie mohou mít jakýkoli. Momentálně má Tesla tu výhodu, že se stala etalonem pro elektromobily. BMW, VW a další je mohou dohánět a napodobovat, ale Tesla bude už na vždy první, kdo na trh masově uvedl použitelný elektomobil s Li-Ion bateriemi. Před nimi se toho všichni báli. Tesla ukázala, že to jde, a od píky navrhla auto, které bude na elektřinu. Ostatní jen uzpůsobuji svoje spalovací modely, takže v tom je kompromis. Příkladem budiž využití odpadního tepla rotujících částí, které se v Tesle používá k vyhřívání kabiny a baterií.Zadejte na Google "trend park" a svezte se v elektromobilu. A ne, neni to reklama. Je to osvěta. Tesla vás možná (zatim) zklame luxusem, ale technologie je nepřekonatelná.

Mio
13. února • 11:51

Jde o to, že se velké automobilky (BMW, Honda, VW) probudily a IMHO teď dokáží Tesle lépe konkurovat a třeba ji i zničit, protože oni mají navíc zvládnutou technologii spalovacích motorů. Takové luxusní elektrické auto s chytře zabudovaným range-extenderem s opravdovým dojezdem 700km i při vyšších rychlostech a mínusových teplotách...

Anonymizovaný
13. února • 20:02

Zde jen doplním, že Tesla dala veškeré své patenty k dispozici. Nenárokuje si autorská práva a kdokoli může ve svém autě použít jejich technologii. Například zmiňované BMW, Honda, VW. A k tomu dojezdu asi tolik, že těch 400-500km, co Tesla ujede, určitě může většině lidí stačit. Jen to chce garáž a zásuvku na 3x16A (to nabije 50km za hodinu). A kdo si kupuje auto za 1-3 mega, tak většinou má i tu garáž. (1 mega by měla stát Tesla 3, až 3 mega stojí Tesla S). Například já jedu málo kdy na jeden zátah 400km a když, tak je to směr Německo a tam jsou super-chargery. Tedy tankování zdarma. Pro Teslu.

Brumla
13. února • 13:50

Problém s range extenderem je ten, že to v praxi není moc dobré řešení. Jakmile jedu na range extender, celkový použitelný výkon soustavy spadne na výkon extenderu krát účinnost elektromotoru. Takže z rakety je najednou brzda provozu.

Mio
13. února • 15:33

Range extender může běžet neustále a přidávat během celé jízdy např. 20kW z téměř neslyšného a nízkoemisního spalováku. Taky může běžet, jen když ho řidič zapne např. v situaci, kdy ví, že je velká zima, příliš dlouhá cesta atd. prostě v situaci kdy jen aku nestačí.

Mio
12. února • 18:03

Už se blíží doba, kdy poznáme jestli je Tesla Motors životaschopná nebo ne. Pokud po dokončení Gigafactory a uvedení tohohle auta, nezačne Tesla vydělávat, tak to znamená konečnou. V té době už totiž budou mít silnou konkurenci a pokud i v takovém prostředí bude zájem o její auta, tak má vyhráno.

bzzz
12. února • 13:20

Soucasne elekto-auta (tzn. nabit aku a jedem) jsou jen slepa vetev, ale nekdo vyvoj/evoluci musi (spolu)financovat. Drive ci pozdeji budou auta opet palivo 'spalovat' (mrknete se na prirodu kolem), akorat ze cisteji/ucinneji a hlavne resime co ;-)

Sarcasticus
12. února • 9:12

To mi připomíná přísloví "Nekupuj zajíce v pytli". Jen by v tomto případě šlo asi rozšířit na: "Nekupuj zajíce v pytli, ale předplať si ho"? ;-)

runner42
12. února • 7:22

A to mi těch tisíc dolarů Tesla pošle na účet, nebo šekem?

borix
12. února • 8:08

složenkou

Martin
12. února • 20:25

...čechům jedině stravenky.

milanekjablonecak
11. února • 19:25

Je to potřeba ještě masívnějc zadotovat, jináč s tím vůbec nevylezou, když jsou furt v účetní ztrátě,ale kola se točí dál i na elektřinu.

anonyhad
12. února • 11:12

Kdybyste se podíval i na jiná číslá v té zprávě tak zjistíte, že je to dáno obrovskými investicemi tesly. Gigatovárna, superchargery,...
Nehledě, sám Musk říkal hned na začátku investorům, že neočekává, že Telsa bude zisková před rokem 2020.

MOJE JMÉNO
11. února • 18:53

Děkuji za nabídku. Nejsem snob, ani přiblblý ekolog. Pokud auto, tak skutečné auto a ne hvízdající šumítko za nehorázné peníze i při masivním zadotování.

Brumla
12. února • 10:29

Možná nejste ekolog, ale přiblblý jste každopádně.

borix
12. února • 8:07

Bzučák, nebzučák. Potřebuju auto na dojíždění do práce cca 5 kilometrů, vyzvedávání dcery ze školy a odvoz na kroužky. Benzín nebo ještě více naftu na krátké starty hodně ničíš, na tohle je elektrika ideální i s krátkým dojezdem. Jen ty ceny ještě nějaký ten pátek nebudou odpovídat využití, na které se tohle hodí...

sokar
12. února • 11:33

A když povezeš dceru někam dál třeba 300km tak si v prdeli.:-D

Franta
14. února • 20:22

A to proc? My Teslou jezdime k mori a neni s tim problem... Od toho jsou prece rychlonabijeci stanice (pro neznale, je to obdoba benzinky).

Lukáš
12. února • 9:36

Tak na toto poskakování ti právě stačí malé auto s cenovkou +-300t. Když ho "zničíš", tak si koupíš další. Za cenu Tesly jich můžeš zničit téměř deset. Vydrží ta Tesla dýl než 10 postupně kupovaných nových aut?

andrejlm
12. února • 10:56

To sa dá povedať o xy produktoch, že sa dá kupovať lacnejší a ten dookola meniť. Sú ľudia, ktorý sú na "nové" technológie vysadený a pokiaľ na to človek peniaze má (a že takých je) prečo by si mal kúpiť kiu rio namiesto tesly a tú každé dva roky meniť, aký to má význam? Ja dochádzam zo Slovenska do Brna, keď prídem do Brna auto týždeň stojí a keď prídem na SK auto víkend stojí, keby mám peniaze na Teslu o ničom inom by som nerozmýšlal, rozhodne nie že si budem každé dva roky/rok kupovať fábiu....

Martin Motyčka
11. února • 19:24

nové technologie většinou jsou za nehorázný peníze a jsou nějakým způsobem dotovaný... Ale pokud by se mělo začít vyrábět jen to, co má od začátku "zaručena" černá čísla, tak jsme ještě na stromech...

Doporučujeme

Články odjinud