A těch 160 na dálnicích furt nic...:-(
Akorát nevím, nesníží se spíš rychlost, třeba na tom přivaděči do Brna od Svitav, kde se jezdí od České 130? Tam se teď bude muset jenom 110?
to by mě vážně nepotěšilo..:-(
to snad ne :-( R4 snížit rychlost na 110 ? proč ? vždyť je to nejlépe udržovaná ,,dálnice,, v celé ČR... navíc minimum kamionu, bouraček málo, proč snižování max. pov. rychlosti ? idiocie fakt :-/
No, to si to jezdeni tedy opravdu uzijeme. :-(Na Slovensku, za Popradem smerem na Presov, uz nejaky ten patek takovou dalnici maji. A musim rici, ze mne to opravdu znervoznuje. Je tam dost pomerne ostrych, podle terenu klopenych ( = klopenych na druhou stranu, nez jak se to stavelo az dosud) zatacek. Az mi prijde, ze 130 km/h za mokra je tam dost.Nikdy bych necekal, ze budu blahorecit komunistum a vekslakum (z obdobi posledni dekady) za to, jake dobre dalnice nam zanechali. :-( :-( :-(To je opravdu smutne.
pokud ti přijde, že je tam 130km/h za mokra moc, tak prostě zpomal. Nikdo tě nenutí jet tak rychle. Já jezdím za sucha klidně 200 (teda moc klidně ne, protože furt hlídám "skrytý dohled"), ale začne hustě pršet a jedu třeba 70 na 90, protože vím, že to tam klouže.
Jiste, kdyz huste prsi, take zpomalim. Ale o tom jsem nepsal. Psal jsem 'za mokra', ne 'za deste'. ;-)A vozovka muze byt mokra i bez toho, aby muselo huste prset. Podle meho nazoru je smyslem existence dalnice rychla, bezpecna a plynula jizda na vetsi vzdalenosti tomu odpovidajici rychlosti. 'Dalnice', na nichz se musime za mokra plizit 70 az 90 km/h uz nepotrebujeme, neb jich uz mame dost a dost.
"'Dalnice', na nichz se musime za mokra plizit 70 az 90 km/h uz nepotrebujeme, neb jich uz mame dost a dost."A to jsou prosím které?
na tohle je celkem nebezpečná D11. Neřeknu ti, který přesně úsek, tak často tam nejezdím, ale pár nehod na mokré vozovce jsem tam viděl. V žádném případě nemohlo jít o čistý aquaplaning, tolik vody tam nebylo (pršet teprve začínalo). Klouže tam prostě ten asfalt.
Řidič musí za všech okolností přizpůsobit rychlost jízdy svým schopnostem, vlastnostem vozidla, stavu a povaze komunikace, viditelnosti, povětrnostním podmínkám, hustotě provozu. Pokud by za volanty seděli lidi s mozkem, žádné další omezení rychlosti než toto bychom nepotřebovali.
A pro všechny "EXPERTY" bude překvapení, že se nehodovost nezvýší! Každý krok k menší buzeraci a vybírání výpalného vítám.
Navíc to, že se někde nějakou rychlostí jet smí, ještě neznamená, že se ní jet musí a to za každých okolností. Z tohoto pohledu mi námitka o ostrých zatáčkách a mokru připadá jako příspěvek idiota. Ve vlásence v horách taky nemůžu jet 90 ani za sucha, i když je to tam platný limit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.