Ve čtvrtek 19.5. ve směru na Brno v omezení u Velkého Meziříčí jsem si nastavil na tempomatu 91 km/h ,dálnice je tam oddělena od stavby a pracujících pouze vodicími cedulemi,žádná betonová svodidla a mimo nákladních vozidel jsem byl jedním z nejpomaleji jedoucích osobních vozů.Pak se nedivme,jak to bohužel dopadlo.
Tak já především doufám, že za 100 tacho pokuty nebudou... To by byla buzerace...
Tak jestli to teď kalibrují, pak by možná bylo vhodné jezdit daným úsekem poněkud vyšší rychlostí, pokud by to vedlo k nastavení poněkud vyšší rychlostní tolerance? ;-)
Tak kromě detekce radaru a antilaseru ještě dokoupím otáčení SPZ.V noci na omezení na nějakých 80 kašlu. Jedu klidně 200.B-]
....tu ruku z nocnika si vytiahol az teraz? ;-)
Gratuluji, je vidět, že jste se v noci ještě nestřetl se zvěří. Až se tak stane, ujišťuji Vás, že do diskuze již nic nenapíšete... To je důvod, proč jezdím zejména v noci pomaleji...
" ... mýtné brány nikdy nebudou měřit rychlost." To je v podstatě pravda. Ty kamery pro úsekové měření rychlosti nyní opravdu nejsou na mýtných branách, nýbrž zatím pouze na 1 mýtné bráně. Na opačném konci toho opravovaného úseku asi žádná vhodná brána nebyla a tak tam kvůli tomu postavili doprostřed mezi svodidla sloup coby držák na 4 kamery. Že by si pan ministr nechal poradit tohle řešení od chytré Horákyně nebo snad od královny Koloběžky I. ? ;-)
....pokial by nebolo jednym so zamerov vybrat pokuty, potom to je asi len ako darcek na oslavu konca vojny, ze. Nerobte z ludi hlupcov aspon.Na druhej strane, prejazd opravovanymi usekmi je obcas v podani niektorych vodicov, mierne povedane, zabavny. Ide kamion, za nim rad aut, prileti stovkou jeden hnup /idealne na dodavke/, rozumej pretlaci sa az za ten kamion - a zrazu zisti, ze sa tam nezmesti. Tak to samozrejme zarazi a ten, co ide za tym kamionom brzdi potom v spatnom tu radu za nim. Videl som aj jedneho s vleckou, co sa tam snazil nacpat, skusal to znovu a znovu, to uz bolo naozaj na psychu. Na jednom uzkom useku /s betonovou zabranou/ som videl aj autobus, ktory sa radsej drzal viac v strede, aby nikajeho takeho ch..a nenapadlo nieco podobne skusat.Priznavam, ze o jednej rano som si to nejakou tou stoveckou presiel aj ja, ale boli tam len osobaky a nik nepracoval - ale na niektorych sirokych usekoch by som nevidel problem dat MPR na kilecko. Pomoze to plynule predchadzat rady nakladnych aut.
U nás nejde o nic jiného než buzerovat a vybrat prachy. Bohužel. Přibývá represivních opatření, na prdvenci se kašle.
S druhou myšlenkou v příspěvku souhlasím. A rovnou se zeptám. Jak si představuješ účinnou prevenci? Saďárny od besipu nepomáhají, protože v každém dílu libovolného seriálu vyteče 10x více krve. Jakou jinou prevenci chceš dělat? Napadá mě důsledné školení již v autoškole. Rozebrat rizika rychlé jízdy, předjíždění, umění pasivní jízdy apod. Jenže to by řidičák stál o 5000tis více a to ubírá politické bodíky. Psychologové potvrdí, že 10% řidičů si zkrátka bude dělat vždy co chce. Jedinný způsob je, že se vybodují a nebudou škodit. VELKÁ ŠKODA, že ty kamery neměří rozestupy. Jenže to by do Brna nedojel skoro nikdo.
...preto treba pracovat na tomto uz v predskolskom veku. Decka to treba naucit, zo skusenosti mozem povedat ze ich to bavi. Raz som ich mal na starosti asi tak 5-6, robili sme nejaku akciu. Mal som hodinu casu, nevedel som co s nimi. Nastastie boli k dispozicii farebne balony. Na zeleny mohli prejst cez chodnik (akoze cesta), na cerveny museli stat. Ver ci never, s trochou kreacie a ludi, co sa tam promenadovali, hodina usla ako nic. Najlepsie, ked som im z nicoho nic ukazal oba balony naraz, to bol pohlad pre bohov :-).
Kdo má lepší předpoklady hledat preventivní opatření a řešení než právě psychologové? Obzvlášť když v tom mají tak jasno. Ovšem nic takového se neděje, společnost prostě nemá zájem cokoliv doopravdy řešit. V podstatě se dá říct, že nemáme žádnou budoucnost. Nevytváříme ji. Nikam nesměřujeme, stát ani lidé nemají žádnou vizi jakou společnost by chtěli vybudovat a jak bychom chtěli žít. Taková celospolečenská beznaděj, nebo rozklad. Nemít cíl a motivaci je velice špatné a působí to hodně negativně na všechny.
...nielen u Vas, raz ma nadranom *chytili* na 40-ke, stvorprudovka cez obec, niekde na zaciatku, mal som tam nieco do 60. Nikde nikoho, ludoprazdna ulica - tu znacku v tej tme a /samozrejme/ napolo viditelnu za stromom som proste nezaregistroval. No ale prednaska akokeby som prave vyhodil do luftu bratislavsky hrad. Vzhladom na situaciu a jasne vysoke IQ dotycneho som si myslel radsej svoje a zaplatil to (s blbcom sa nema na jeho piesku cenu hadat, vo svojej debillite je skratka lepsi). Na druhej strane, na jednej zastrcenej stop-ke (zase nadranom) s cistym vyhladom som uplne nezastavil, vyriesilo sa to napomenutim (chybu samozrejme u mna uznavam). Zalezi vela od toho, na koho narazime a ake pole posobnosti ma normalny jedinec a ake hnup. No a rad by som aj vedel, ako je to s dopravnou vychovou dnes. Pamatam si ako decko (to bolo za hlbokeho totasa) aspon 3 taketo akcie, lajf na cvicisku a semafory. No a vodicak na motorku som spravil napriklad tak, ze /po teoretickom teste/ som raz obehol kolecko na cvicisku s povinnymi doprava, dolava, start-stop a par kuzeliek, instruktor to stopol pretoze zjavne videl ze som na tom uz niekedy sedel. Inak, pre zaujimavost, rozdiel medzi zaciatocnikom a skusenejsim bol unho podla sposobu stop-start. Akonahle niekto vliekol obe nohy za sebou, nechal ho tam kruzit aj 10x :-D:-D
minuskar ma k.rva pravdu. Ked je na 80-ke kolona, treba sa premasakrovat az pred kamion. A hlavne, skusat to. Skratka, ja to mam v ruke,
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.