Na českých dálnicích se už měří rychlost. Úsekové radary se připravují

44 komentářů

k.ik
13. srpna • 15:39

tak to dálnice zůstane rozhrabaná pořád, vybrat na pokutách tam půjde snadněji než na opraveném úseku

Adolf
12. srpna • 21:15

skurvení zmrdi

Martin
12. srpna • 13:29

Totální kontrola, policejní stát...
Kdy konečně někoho napadne, že jezdit po dálnici 130 je přežitek.

Zelí
12. srpna • 19:32

Kulisákova demogracie, že. Naše země nevzkvétá.... Toho idiota nám byl čert dlužen.

LOL
13. srpna • 11:04

zcela jistě bylo radostnější nechat se pérovat od zelených mužíčků s rudými výložkami (a když ses jim nelíbil, tak tě klidně mohli zmlátit pendrekama)! Pokud se napamatuješ jaká to byla pakárna, milé Zelí, tak na toto téma raději nepiš nic, protože ze sebe děláš úplného idiota.A to se mi nápad s úsekovým měřením na dálnicích vůbec nelíbí.

AUDI
12. srpna • 14:01

Stejně budu jezdit jak budu chtít! úsekovka mě nezadrží tak zaplatím pokutu a vesele budu jezdit dál

Sinuhet
12. srpna • 20:55

Přesně tak. Díky zákazu osoby blízké tak můžete jezdit navěky, pokud máte dost peněz.Protože státu nejde o nalezení viníka. On vám pošle Výzvu, a když zaplatíte bez kroucení, bude to levnější, a bez bodů. No neberte to.

Jiří
12. srpna • 13:36

No prave uz napadlo, zvysit na 150km/h, jenze to by se pak nevybralo dost na pokutach.

Martin
12. srpna • 10:52

A tomu se říká demokracie. Vy si zvolte koho chcete (třeba toho, co dá nejvíc peněz do reklamy) a my mu pak dáme instrukce, jak to má dělat, aby naše firma hodně vydělala. A když to nebude dělat, tak napíšeme do novin, že bere úplatky nebo ještě lepší prasárnu. Firmy ruku v ruce se státem jsou nejlepší způsob, jak z občanů nadělat ovce a otroky. Takové zřízení najdete ve slovníku pod pojmem fašismus.

.
12. srpna • 10:46

Úsekový radar nemají na dálnicích nikde, jen u nás musíme být světoví. Fízlárna je dokonána. Když pominu dodržování rychlosti, tak stát bude vědět kde se přesně kdo nachází. Absurdní na celé věci je to, že to zařizuje bývalý ředitel nezkorumpovanější stavební firmy v ČR a sluha stbáka. Jsem zvědav, co si vymyslí později, až modla jménem rychlá jízda přestane být finančně atraktivní a všichni budeme jezdit jak ovce stejně rychle. Lidi chceme být ovce aby nám zkorumpovaní vlci pořád utahovali řetěz?

Peter
12. srpna • 21:32

Ale mají a nejen na dálnicích. Např. Bundesstrasse B37 Krems - Zwettl úsekové měření u Gföhlu v obou směrech ,A22 tunel ve Vídni taktéž v obou směrech,atd. Vše z důvodu bezpečnosti a plynulosti provozu. To jenom " malý člověk" vidí v dnešní demokracii v každém omezení, kdy si nemůže dělat co se mu zachce policejní a státní šikanu.

Jig
12. srpna • 13:26

nejvyšší čas začít obesílat své poslance a "otravovat", protože úsekovka po dálnicích... nejbezpečnějších komunikacích je naprosto zbytečné utahování šroubů. Je strašně příjemné mít nad sebou automatický systém, který ti za "porušení" čehokoliv hned automaticky pokutuje.

Ota
12. srpna • 13:15

ale maji .. maji v Rakousku Graz - Viden

Václav Hellebrand
12. srpna • 13:22

A v Itálii skoro všude. A budete se divit, v 99 % se tam 130 +-5 km dodržuje

Michal Diviš
12. srpna • 14:05

Tak to asi jezdite po jinych dalnicich jak ja, ja tam bezne potkavam ridice jedouci 200+.

R
12. srpna • 19:26

No 200 nevím, ale 160 je na italských dálnicích průměr.

brk77
12. srpna • 9:43

Ty dopravní omezení jsou v pohodě, tam ať klidně měří. Situaci to jistě zlepší, pokud nepůjde o buzeraci v místech, kde jen zapomněli sundat značku. Sám nemám rád, když už jedu o 10km/h rychleji, než bych měl a půl metru za zadkem mám stejně někoho, kdo se na mě lepí, jen aby mě přinutil zrychlit. Pokud tohle ovšem zavedou plošně, tak mě jen utvrdí v názoru, že co dopravák to ... . Jen ať všichni raději čumí na tachometry, jestli náhodou nejedou o 5 km/h rychleji, místo před sebe. To je určitě to pravé pro bezpečnost na silnicích. Už si umím živě představit nějakou tu dlouho táhlou rovinku s kopečka, kde před koncem jedou všichni neúměrně pomalu, protože tam je další bod úsekového měření.

Martin
12. srpna • 10:55

Z Itálie do ČR je tolik kolíků na omezení, že jsme to spočítal na cenu 1.000.000.000 Kč jen za ty kolíky !!! A to to firmy jen pronajímají, aby více vydělaly!
Lidi tam nejsou žádní! Hlavní je to uzavřít a inkasovat. Když se na tom nabalikuje další firmy s měřením a pokutama - taky dobrý.
Ale s bezpečnosti to nemá nic společného. Například: Lipník je ze 3 pruhu stažený na 2,5 pruhu. Proč je tam 80, když stejný úsek, kde je 2 pruhy má 130???

Michal Diviš
12. srpna • 14:03

Snižení na 80 je tam kvuli delnikum, kteri mohou na te silnici pracovat.

Sinuhet
12. srpna • 20:52

Prosím? Tomu dělníkovi je jedno, jestli ho srazíte ve 200km/h nebo v 80km/h.Je to kvůli nejvyšší propustnosti dopravního proudu.

trent
13. srpna • 7:59

Ale z pozice řidiče v těch 80km/h můžete nějak reagovat. Ve 200 nikoliv. Tedy mimo jiné.

brk77
13. srpna • 7:35

S tímhle přístupem doufám, že z tebe bodový systém už udělal chodce.

Antiautomat
12. srpna • 18:11

bingo, konecne to niekto napisal.

R
12. srpna • 19:24

Kvůli dělníkům, kteří tam stejne nejsou...to on pan Tok ale z těch manažerských pozic ani nemůže vědět. ..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trent
13. srpna • 8:03

Takže chcete být ten, kdo rozhoduje, jestli je tam dělník, nebo ne? Z vlastní zkušenosti vím, že když takhle stojíte u silnice a profrčí kolem vás auto třeba 100, není to moc příjemné. Zvlášť, když tam musíte pracovat. To zase neví člověk, který se po silnici nepohyboval pěšky za účelem výkonu pracovní činnosti.

Driver
12. srpna • 9:59

brk77: 1) Jestli takto brzdíš provoz v levém, a tvůj argument je rychlost, tak se nediv, až se Ti někdo s SUV opře o pravý zadní blatník a otočí volantem doleva a otočí Tě o 90stupňů vpravo.
Potom skončíš čumákem v pravých svodidlech a kamiony to neubrzdí.
Když někdo spěchá do nemocnice, nebude řešit odřený nárazník na svém SUV, obzváště krytý havarijkem, tomu věř. Neviděl jsem to jednou a je velký problém předpokládat, jak se vyhnout tomu, co letí na svodidla, od kterých se pak odrazí... Důvod proč se tohle používá je ten, že vybrždění je monitorovatelné kamerou v autě ale zadní kameru nemá nikdo. Neobhajuji jen konstatuji, ano.2) S topu pasáží o měření se nedá nesouhlasit. Nesprávná jízda je důvodem, né rychlost. Ale proč se měří všichni víme. O bezpečnost nikdy nešlo, byť se to tvrdí neustále.

mpolan
12. srpna • 16:30

A tohle myslíš vážně? Hádám, že asi ne, jen moc čumíš na akční filmy.
Ani spěch do nemocnice nedává NIKOMU právo ohrožovat ostatní a vynucovat si přednost, pokud nemá příslušná výstražná zařízení a právo přednostní jízdy.
Stačí jeden jediný svědek a takový spěchálek si za volant nesedne na dlouhé roky, zejména v dnešní době těch tvých tak slavných kamer. Zjistit dotek cizího auta je TAK snadné...

jirka
13. srpna • 19:47

nesouhlasím zákon umožňuje ve výjimečných případech překračovat rychlost pokud jste vy nebo někdo v ohrožení života.

seladon
12. srpna • 16:37

Naopak zakon sam umoznuje z duvodu nouze porusit dopravni predpisy a vyse zmineny priklad by do toho mohl zapadnout. A resi to zakon o prestupcich:(2) Přestupkem není jednání, jímž někdo odvracíb) nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému zákonem, jestliže tímto jednáním nebyl způsoben zřejmě stejně závažný následek než ten, který hrozil, a toto nebezpečí nebylo možno v dané situaci odvrátit jinak.Nicmene ten argument, jak nekdo nekoho veze do nemocnice je dost proflaknuty. Protoze z reality v prozu mam pocit, ze do te nemocnice asi specha 99 % lidi.

mpolan
12. srpna • 19:50

To by ti u soudu neobstálo, jelikož na tenhle článek neobstojí ani sebeobrana nebo ochrana majetku. :-( (Vyzkoušeno v praxi u ozbrojených složek).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
seladon
12. srpna • 21:04

Kdyz nevis, tak nehodnot, je to naopak. Ale opravdu neobstoji to, ze mas angynu a nekoho vezes do lekarny.My vezli po vaznem uraze v lese cloveka po silnici v Jesenikach k sanitce, protoze jsem se nemohli najit. Na misto dorazila i PCR. Po dojeti k sanitce byla u ridice provedena dechova zkouska (holt smrdel chlastem na dva metry) s pozitivnim vysledkem. Vse zaprotokolovano, odber krve apod. Nakonec odlozeno prave na zaklade tohoto paragrafu a tohoto zakona.Jak je to se zbranemi netusim, k tomu se vyjadrovat nebudu. Ale z praxe u rizeni mohu potvrdit, ze tento paragraf lze vyuzit. Samozrejme musi to byt opravdu situace, kdy je poruseni silnicniho zakona vyrazne mensi provineni, nez ten duvod, proc clovek porusi ony predpisy. Bylo k tomu i vyjadreni zachranky a zdravotniku, ze to bylo neodkladne.

mpolan
12. srpna • 22:15

Jasně, ale to jde trošku mimo téma původního vlákna, kde se vyhazovala auta ze silnice jen proto, že překáží někomu spěchajícímu. Tam zkrátka tohle neobstojí, i když půjde o život převážené osoby. Jinak tuhle praxi znám z vlastní zkušenosti, taky jsem vezl zraněného do nemocnice, protože nebyly volné sanitky, a taky jsem trošku pil...

Martin
12. srpna • 10:59

Bohužel jsem to zažil. Šlo o život a o sekundy, chroptějící telefonát, mám alergii a telefonat končí dušením! Manželka volá sanitu a ja jedu domů, léky tam jsou, ale už si postižený nezvládl vzít. Sanitka to má 15minut já 10minut, když budu spěchat tak 5-7minut.
A do toho jsem samozřejmě potkal hloupé vychovávače a nepouštěče. To je fak pocit humusu a bezradnosti.
Ta osoba naštěsti přežila a zachránili jsme ji my. Jinak bych si z kamery ty vychovávače našel!!!
A ještě jsem zapřemyšlel, zda by nás naše zdatná poliie zastřelila ...

iuos
12. srpna • 16:40

Myslím, že se dá jasné poznat auto, které spěchá kvůli záchraně života a magor, který jen "hrozně nutně pospíchá". Kdysi jsem potkal auto, které blikalo, svitilo a troubilo... a všichni mu uhybali, protože bylo jasné, že je nějaký průser. Kdežto v drtivé většině se na dálnici nalepí magor za auto, které předjíždí kamion/y a problikavanim se snaží snad o to, aby mu uhnul pod návěs toho kamionu. A o těch je tu právě řeč.A mimochodem, co když v nějakém tom autě, co vás zdržovalo, vezli nějakého zraněného, který musel jet v klidu aby to nedrncalo, nehoupalo,..? Ale budme řadí, že to dopadlo dobře a pomohl jste.

Antiautomat
12. srpna • 10:47

@Driver: ''...tak se nediv, až se Ti někdo s SUV opře o pravý zadní blatník...''
Za tie tri dekady, co jazdim po Europe, som nic take este nevidel. Mozes prosim upresnit, v ktorej hre, si, zase citujem, 'Neviděl jsem to jednou'? ...

brk77
12. srpna • 10:02

Pod dopravním omezením myslím místa, kde se jezdí v jednom pruhu a předjetí není možné.

Sir CHerokee
12. srpna • 9:10

Tohle je fakt typické. Současného ministra dopravy nám byl čert dlužen. Přesně v duchu jeho estébáckého šéfa - hlídat, točit, kontrolovat, buzerovat a ždímat na každém kroku. Zvláště tam, kde je to nejbezpečnější. Hlavně, ať to sype......a prevence, plynulost, to nikoho nezajímá.

máslo 58
13. srpna • 6:40

Předjíždělo mě auto na dálnici (cca 150 kou - ženská), chytli ji policajti, takže jsem ji předjel (cca 130 kou). za 15 km už mě zase předjížděla. Vše je o dodržování předpisů, pokud není na každém km policajt, tak si ti pávové silnic jedou jak chcou a dodržovatel rychlosti vypadá jako děda s kloboukem.

Fantomas
13. srpna • 9:44

Kou je nějaké nové české slovo? Nechte si ho patentovat. A do kolonky význam napište nesmysl ;-)

Fantomas
13. srpna • 11:32

Tak se omlouvám, už jsem to zjistil. Jde o sungapurského manažera:
http://www.rmi.nus.edu.sg/aboutus/profile/stevenkou... ...

Fantomas
13. srpna • 11:33

Samozřejmě singapurského. Omluva za překlep.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Wocas
27. srpna • 21:01

Tak hlavně že nejste brutálně OFF TOPIC !Kde dojdou slova tak tam řešíme gramatiku?

Fantomas
13. srpna • 11:26

A nebo je to nějaká nová jednotka rychlosti?
Rychlost 130 kou za hodinu :-))

ST
12. srpna • 18:45

Mluvíte mi z duše. Navíc se to zaobalí do krásných slov o bezpečnosti.... Toto s bezpečností silničního provozu nemá nic společného. Jde jen jak se napakovat... a chudáci řidiči, kteří díky kamerám budou mnohem, mnohem déle na cestě....

Doporučujeme

Články odjinud