Mýtus o mýtném: víte, kdo platí nejvíc?

7 komentářů

Fantomas
20. března • 20:50

Předpokládám, že MD si z této statistiky vyvodí, že mýto je třeba zvýšit :-))

rob.9991
20. března • 15:24

Takže to spíš dokazuje, že se na našich silnicích ničí transportní technika našich špeditérů, které jezdí pro zahraniční firmy laciněji a kvalitněji jak jejich například kolegové z Francie.

Noclaf
20. března • 14:00

A jak souvisi vybrane myto s nicenim silnic? Vozovku nici hlavne pretizene soupravy, ktere zatezuji vozovku vic, nez na kolik je dimenzovana. Tudiz deset pretizenych kamionu z Rumunska ponici silnici pravdepodobne vic, nez sto spravne nalozenych domacich dopravcu.To je zase zprava jak huste obydlena zatacka na silnici Praha-Viden....

Bobby Deerfield
21. března • 20:49

Tohle je další mýtus. Kamion z Rumunska jede přes váhy na hranicích do Maďarska, z H na Slovensko a poměrně často i z SK do Čech. Poměrně dost mobilních váh je umístěno v Maďarsku, sem tam na Slovensku a pár i v Čechách. Takže se mu nevyplatí jet přetíženej někam do Německa. Jestli jsou u nás přetížené kamiony, tak to jsou většinou ty se dřevem a nebo sklápěčky. A těch zas tolik po dálnici nejezdí.;-)

Pilot
20. března • 11:59


... hm ... a kolik z toho balíku dostane ČR ... resp. kolik si nechá Kapsch .................... brečeli by jste .... :-/

p.
20. března • 13:44

Zeptal bych se jinak.... kolik z toho baliku jde na opravu treba te D1? Na skutecnou opravu a ne na nadhodnocene zakazky...

Bobby Deerfield
20. března • 13:41

Tak tohle bude určitě vědět Šimonovský. Jeho éra v nás zanechala opravdu hlubokou brázdu.

Doporučujeme

Články odjinud