Předpokládám, že MD si z této statistiky vyvodí, že mýto je třeba zvýšit :-))
Takže to spíš dokazuje, že se na našich silnicích ničí transportní technika našich špeditérů, které jezdí pro zahraniční firmy laciněji a kvalitněji jak jejich například kolegové z Francie.
A jak souvisi vybrane myto s nicenim silnic? Vozovku nici hlavne pretizene soupravy, ktere zatezuji vozovku vic, nez na kolik je dimenzovana. Tudiz deset pretizenych kamionu z Rumunska ponici silnici pravdepodobne vic, nez sto spravne nalozenych domacich dopravcu.To je zase zprava jak huste obydlena zatacka na silnici Praha-Viden....
Tohle je další mýtus. Kamion z Rumunska jede přes váhy na hranicích do Maďarska, z H na Slovensko a poměrně často i z SK do Čech. Poměrně dost mobilních váh je umístěno v Maďarsku, sem tam na Slovensku a pár i v Čechách. Takže se mu nevyplatí jet přetíženej někam do Německa. Jestli jsou u nás přetížené kamiony, tak to jsou většinou ty se dřevem a nebo sklápěčky. A těch zas tolik po dálnici nejezdí.;-)
... hm ... a kolik z toho balíku dostane ČR ... resp. kolik si nechá Kapsch .................... brečeli by jste .... :-/
Zeptal bych se jinak.... kolik z toho baliku jde na opravu treba te D1? Na skutecnou opravu a ne na nadhodnocene zakazky...
Tak tohle bude určitě vědět Šimonovský. Jeho éra v nás zanechala opravdu hlubokou brázdu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.