MV Agusta Zagato je italský klenot pro japonského entusiastu

Chantilly Arts & Elegance Richard Mille pořádané ve dnech 3. a 4. září letošního roku se stane místem, kde bude veřejnosti poprvé představena MV Agusta Zagato, která je výsledkem spolupráce dvojice slavných italských značek. 

MV Augusta Zagato se na první pohled vymyká současné módě ostrých a šikmých hran dnešních jednostopých supersportů. Její tvůrci raději vsadili na plynulé linie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navíc se odvážili k nekonvenčnímu řešení předních partií, kdy větrný štítek působí dojmem, že se vznáší nad řídítky, zatímco zadní partie odkazují tvarem sedla na klasické MV Agusty a letmo uchyceným kolem na současnou produkci, z níž stroj vychází.

Technika v podobě rámu, přední i zadní vidlice a litrového čtyřválce s výkonem 143,5 kW (195 k) totiž vychází ze sériového modelu MV Agusta F4, i když prozatím není vyloučeno ani použití motoru z výkonnějších F4 RR nebo F4 RC a na zadní kola tak může mířit 147,7 kW (201 k) nebo až 158 kW (215 k).

MV Agusta Zagato byla údajně navržena a vyrobena na přání sběratele původem z Japonska. Existovat má tedy jen jeden jediný exemplář a se sériovou výrobou se nepočítá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek