Muzeum Porsche v Zuffenhausenu nabízí 85 unikátů

V té dílně, kam je veřejnosti vstup zapovězen, voněly barvy a kůže. Na zvedácích tu bylo dobrých pět sporťáků. Všechny s typickým znakem Porsche. 

Byli jsme v království renovací. Podobnou dílnu nemá žádné muzeum automobilů v Německu. Pracuje v ní 20 lidí a právě tady zachraňují skvosty, které je pak možné spatřit o patro výše v muzeu Porsche.  

Ve stuttgartském muzeu sportovních automobilů Porsche v Zuffenhausenu, které bylo otevřeno 31. ledna 2009, jich nyní vystavují 85. Dalších více než 500 mají v depozitáři. Kolekce je téměř kompletní.

Je tu první hybridní vůz světa z roku 1900 i představitel nejnovější generace legendárního modelu 911.

Vozy jsou vystaveny na ploše 5600 metrů čtverečních ve futuristicky laděné budově, kterou navrhl vídeňský architekt Delugan Meissl. Dosud si je prohlédlo více než milion lidí z celého světa…

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 356 America Roadster byl vyroben v roce 1953 speciálně pro severoamerický trh. Dosahoval maximální rychlosti 177 km/h. 

Více v sobotu...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků