Můžete použít iPhone místo brzdových destiček na Porsche 911? Ano!

Aby někdo použil iPhone jako brzdové destičky v autě, to vidíme opravdu prvně. Výsledek „testu“ je ale velice překvapivý.

Co uděláte, když máte osm iPhonů a jedno Porsche 911 (996)? Pokud jste stejný blázen jako pán na přiloženém videu, pokusíte se zjistit, jestli by šly mobilní telefony použít jako nouzové řešení místo originálních brzdových destiček.

Už jsme viděli spoustu videí, ve kterých se iPhone prostřeluje samopalem AK-47, přejíždí tankem, drtí v kuchyňském mixéru nebo dává na koleje pod vlak. Ale aby někdo použil iPhone jako brzdové destičky v autě, to vidíme opravdu prvně.

Zajímavosti | Bezpečnost | Život řidiče | Názory

Komentář: Telefonování za volantem způsobuje nehody! Nebo je to jinak?

Ano, je to velmi ulítlý nápad, ale říká se, že Spojené státy jsou zemí neomezených možností... Výsledek „testu“ je ale velice překvapivý, aspoň tedy v první fázi, kdy samozvaní vědci zkoušejí funkci brzd v rychlosti 20 mil za hodinu (32 km/h).

Nicméně na videu můžete také vidět, co udělají iPhony na místě brzdových destiček Porsche v rychlosti 40 mil za hodinu (64 km/h) a dokonce 60 mil za hodinu (96 km/h). Perfektní znalost angličtiny tentokrát nepotřebujete, obsah sdělení vám bude naprosto jasný.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků