Může být vůbec Toyota Prius sportovní? Tuneři si myslí, že ano

Na technice se nic zásadního nemění, tuning od Tom's Racing se omezuje pouze na vzhled.

Nová generace hybridu Toyota Prius dostala tuningový paket. Japonská společnost Tom's Racing zjevně žije v přesvědčení, že i tento hybrid může být sportovní. Nebo to máme brát jako recesi? Ať už je to jakkoli, tento kit na nový Prius se bude oficiálně prodávat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud vám už tak výrazný přední nárazník nestačí, můžete si na něj nechat namontovat atrapu aerodynamického lízátka. Podobný kus plastu je k mání i na boční prahy

Na technice se nic zásadního nemění. Spalovací motor Toyoty Prius tak bude mít pořád stejných 72 kW (98 k) výkonu a termální účinnost přes 40 %.

Video | Hatchbacky | Hybridy | Toyota

Nová Toyota Prius detailně: Japonský hybrid může být i čtyřkolkou  

Tuning od Tom's Racing se omezuje pouze na vzhled. Kromě nárazníků a prahů dostane Prius i jiná kola s nízkoprofilovými pneumatikami a komickou čtveřici koncovek výfuku. Ale znáte to, čím víc koncovek, tím víc tuningu...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku jsou přesně to, co Toyota Prius potřebuje. Bez nich by nebyla dostatečně „sportovní“. Výkon hybridního systému se měnit nebude

Čtvrtá generace Toyoty Prius je aktuálně uváděna na světové trhy. Pod kapotou má stále čtyřválec 1,8 l pracující v upraveném Atkinsonově cyklu. Toyota slibuje nižší spotřebu paliva, vylepšené jízdní vlastnosti, vyšší kultivovanost a komfort a dokonce také lepší a komunikativnější řízení.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků