Mugen Honda Civic Type R: první oficiální fotografie a pár informací

Zatímco před několika týdny byla Honda Civic Type R v ostřejší úpravě od Mugenu předmětem pouhých spekulací, o víkendu jsme se dozvěděli, že vrcholná verze modelu Civic na sebe nenechá dlouho čekat a s veškerými detaily se představí v průběhu příštího měsíce. Abychom ale měli čekání pestřejší, vypustila automobilka do světa sadu prvních oficiálních snímků, z nichž můžeme usoudit, že Mugen odvedl slušnou práci. Tedy alespoň co se týče vzhledu.

Po zásazích této věhlasné tuningové divize prošlo sportovní „ufo“ vícero změnami a to jak po stránce stylingové, tak i ryze technické. To vše se však prozatím ukrývá za pracovním názvem „Premium Super Sport“, očekávat však jistě můžeme tužší pružení, přesnější řízení, upravenou převodovku a diferenciál. Pro další modifikace pak výborně posloužil sportovně laděný dvoulitr i-Vtec, o němž víme pouze to, že bude jistě disponovat několika koňmi navíc.
Jak už bylo řečeno v úvodu, kompletní informace se dozvíme již v relativně brzké době, osobně se pak budeme moci s tímto třídveřovým sporťáčkem setkat v září na frankfurtském autosalonu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Civic Type-R Mugen: absolutní vrchol řady Civic?
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků