MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Společnost MTM se vytasila s velmi zajímavou úpravou, která používá jako základ Audi S8. Po zásahu techniků je vlajková loď automobilky Audi schopna pokořit stovku za méně než 3,5 sekundy a maximálně se rozjet na 325 km/h. A to je hodnota daná omezovačem!

Testy | Sportovní auta | Audi | Sedany

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Standardní Audi S8 disponuje výkonem 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, jak se tohle monstrum jmenuje, nabízí 559 kW (760 k) dostupných při 5950 ot./min a vrchol točivého momentu 945 Nm (standardem je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h jede 10,51 s po startu a maximálně se rozjede na 325 km/h.

Testy | Audi

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Maximální rychlost je ale omezena s ohledem na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajně neměla mít problém ani s 350 km/h. Máte-li zájem o zvýšení výkonu na zmíněný 559 kW (760 k), připravte si 35 000 eur. Dalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stojí 21" kola a za aerodynamický bodykit vytáhnete 15 000 eur. Sečteno a podtrženo, auto na fotkách má hodnotu v přepočtu 5,2 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků